Napisano 16 Czerwiec 200519 l Panowie, chce wymodelowac lyzke taka jak z ksiazki Matrix jak to zrobic? ale mi cos nie wychodzi,mianowicie za nic nie moge polaczyc vertexow ze sobąrobię tak jak ma byc albo mi sie tak tylko wydaje,przeciagam skopiowaną, lyzke na druga ale zaden komunikat mi nie wyskakuje (weld concident endpoints) kiedys to robilem ale w maxie 4 teraz mam 5 i kompletnie tego nie czaje. Przegladalem forum ale nie trafilem na zadna pomoc,a jak juz to tego nie czaje. Prosze o pomoc
Napisano 16 Czerwiec 200519 l nie kazdy wie o jaką książke chodzi także pokaz screen jakiś co by nam ułatwił :P
Napisano 16 Czerwiec 200519 l kompletnie niewiadomo o co ci chodzi? mapisz jaśniej a najlepiej wrzuć jakiś obrazek z tego co robisz.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l spróbuj zwiększyć WeldThereshold, albo usunąć poligony przykład na screenie usuń zaznaczone poligony aby zweldować zanzaczone vertexy. proste, nie? http://img216.echo.cx/img216/3839/untitled29vo.jpg
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Autor Chce połaczyć te wierzcholki ze sobą, ale jak,3d snap nie działa?
Napisano 16 Czerwiec 200519 l zaznaczasz 2 pierwsze, weld, 2 drugie, weld ale wcześniej musisz zatatchować 2 spliny w jeden
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Autor chodzi o precyzyjne przyciaganie wierzcholkow do soebie tak aby jeden z drugim sie nalozyly lub polaczyly.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l jesli to splajny to tam nie ma takiej mozliwosci jak weldowanie :P jest tam jakis connect czy cos..poszukaj...
Napisano 16 Czerwiec 200519 l co za rozbudowany pasek :] tia no w takim sensie to jest ale nie łączy wierzchołków :]
Napisano 16 Czerwiec 200519 l jeśli już chcesz je w jednym miejscu umiescic to zaznaczasz 2 pkt i dajesz 'FUSE'
Napisano 16 Czerwiec 200519 l jesli to splajny to tam nie ma takiej mozliwosci jak weldowanie :P jest tam jakis connect czy cos..poszukaj... Hmmmm.. cos wydaje mi się że się mylisz, jest opcja weld. oczywiscie juz w połączonych splajnach, ze screena ze te splajny są połączone
Napisano 16 Czerwiec 200519 l WELD łączy 2 w 1 FUSE nanosi 1 na drugi ale dalej są 2. Wszystko w połączonych wcześniej splinach
Napisano 16 Czerwiec 200519 l przyznaje jest weld mój błąd, tylko pokaż jak to niby działa :] chodzi o precyzyjne przyciaganie wierzcholkow do soebie tak aby jeden z drugim sie nalozyly lub polaczyly. ...drugim sie nalozyly... no to FUSE będzie dobre. xaev - jakos ja zaznaczam 2 pkt i daje weld i dupa...nadal są 2... daj link do tego tutka bo pewnie cos zle robisz ______________________________________ czytaj tu i nie pisz ze szukałeś http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191
Napisano 16 Czerwiec 200519 l działa tak samo jak w Poly. przed http://img127.echo.cx/img127/23/20hw.jpg i po http://img127.echo.cx/img127/1748/10hp.jpg Hindus: Możę spróbuj zwiększyć weldthereshold do np 100 :)
Napisano 16 Czerwiec 200519 l wcześniej to były screeny z VIZa 2k6 tam welduje, sprawdzałem w maxie 7- to samo
Napisano 16 Czerwiec 200519 l działa... of coz ps. a ten filmik to o czym, wiesz, że piractwo surowo zabronione :)
Napisano 16 Czerwiec 200519 l ze niby rysuje splajna, potem rysuje drugiego, attach, i zaznaczam 2 pkty i weld tak i mi łączy ? ps. a ten filmik to o tym że mi nie działa :]
Napisano 16 Czerwiec 200519 l ewentualnie jeszcze inkriz thereshold (100 zawsze daję dla pewności lub 435973454398)
Napisano 16 Czerwiec 200519 l eno szacunek :] z zmianą treshholda smiga ;) po długiej duskusji znalazło się rozwiązanie :]
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Autor Dzieki chlopaki ale popracuje nad tym pozniej,napewno mi sie uda. Dzieki wszystkim za pomoc