danilo2 Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Witam, mam mały problem z BP 8.503 (chyba najnowszy, nie jestem pewny). Otóż chcę w nim nałożyć teksturkę na obiekt maxowy, więc uruchamiam maxa, naciskam .....->export scene. Otwiera mi się BP i nic się nie dzieje - scena jest pusta... :( Czy wie ktoś dlaczego tak jest, czy moze ktoś spotkał się już z tym problemem?
MF Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 Moze zrob tak: 1. W maxie wez export i zapisz ten model z rozszerzeniem 3ds. 2. Otworz BP, file -> open, wybierz plik 3ds z modelem ... Potem tools -> paint setup wizard i mozesz malowac teksturke... Przestan wkoncu zasmiecac shouta ;)...
danilo2 Napisano 19 Czerwiec 2005 Autor Napisano 19 Czerwiec 2005 A nie wiesz dlaczego nie da się tego zrobić normalnie - tzn. przez eksport scene? Bo jak zrobisz tak jak ty mówisz to zajmie ci to o wiele więcej.... a tak poza tym to "wkońcu" pisze się osobno :P
MF Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 Zajmie wiecej ? 10 s to duzo ? :| ps. nie dziwie sie ze nikt nie odpisywal tyle czasu ...
kurt_hectic Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 ja exportuje zawsze poprzez ten darmowy plugin exportujacy.: masz go chyba, potem export selected, ale , mialem kilka versji bp, i 1 byla zwalona, : nie dzialala , w podobny sposob jaki opisujesz. a poza tym, zwroc sie z pomoca do alias-u, przeciez , masz oryginala ; sorry ze w ogole pisze, to naturalne, rzecz jasna i oczywista :P:P:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się