Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam mały problem z BP 8.503 (chyba najnowszy, nie jestem pewny).

Otóż chcę w nim nałożyć teksturkę na obiekt maxowy, więc uruchamiam maxa, naciskam .....->export scene. Otwiera mi się BP i nic się nie dzieje - scena jest pusta... :( Czy wie ktoś dlaczego tak jest, czy moze ktoś spotkał się już z tym problemem?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze zrob tak:

1. W maxie wez export i zapisz ten model z rozszerzeniem 3ds.

2. Otworz BP, file -> open, wybierz plik 3ds z modelem ... Potem tools -> paint setup wizard i mozesz malowac teksturke...

 

Przestan wkoncu zasmiecac shouta ;)...

Napisano

A nie wiesz dlaczego nie da się tego zrobić normalnie - tzn. przez eksport scene?

Bo jak zrobisz tak jak ty mówisz to zajmie ci to o wiele więcej....

 

a tak poza tym to "wkońcu" pisze się osobno :P

Napisano

ja exportuje zawsze poprzez ten darmowy plugin exportujacy.: masz go chyba, potem export selected, ale , mialem kilka versji bp, i 1 byla zwalona, : nie dzialala , w podobny sposob jaki opisujesz. a poza tym, zwroc sie z pomoca do alias-u, przeciez , masz oryginala ; sorry ze w ogole pisze, to naturalne, rzecz jasna i oczywista :P:P:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności