Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam mały problem z BP 8.503 (chyba najnowszy, nie jestem pewny).

Otóż chcę w nim nałożyć teksturkę na obiekt maxowy, więc uruchamiam maxa, naciskam .....->export scene. Otwiera mi się BP i nic się nie dzieje - scena jest pusta... :( Czy wie ktoś dlaczego tak jest, czy moze ktoś spotkał się już z tym problemem?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 989
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze zrob tak:

1. W maxie wez export i zapisz ten model z rozszerzeniem 3ds.

2. Otworz BP, file -> open, wybierz plik 3ds z modelem ... Potem tools -> paint setup wizard i mozesz malowac teksturke...

 

Przestan wkoncu zasmiecac shouta ;)...

Napisano
  • Autor

A nie wiesz dlaczego nie da się tego zrobić normalnie - tzn. przez eksport scene?

Bo jak zrobisz tak jak ty mówisz to zajmie ci to o wiele więcej....

 

a tak poza tym to "wkońcu" pisze się osobno :P

Napisano

Zajmie wiecej ? 10 s to duzo ? :|

 

ps. nie dziwie sie ze nikt nie odpisywal tyle czasu ...

Napisano

ja exportuje zawsze poprzez ten darmowy plugin exportujacy.: masz go chyba, potem export selected, ale , mialem kilka versji bp, i 1 byla zwalona, : nie dzialala , w podobny sposob jaki opisujesz. a poza tym, zwroc sie z pomoca do alias-u, przeciez , masz oryginala ; sorry ze w ogole pisze, to naturalne, rzecz jasna i oczywista :P:P:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności