Napisano 21 Czerwiec 200519 l Witam Po różnych lokacjach postanowiłem wreszcie spróbować swoich sił z pojazdem (choć konkurencja w tej dziedzinie tu poza moim zasięgiem). Na początek motocykl. Wzorowany jest na Yamaha DSC 11, a dokładniej na kartonowym modelu tego motorka. Więc z dokładnością może być średnio. Założenie więc takie: laikowi ma się spodobać, no chyba że pójdzie dobrze.. Wrzucam na razie renderki postępów - powinna być siatka (będzie) Proszę o wszelką krytykę, a najlepiej jakieś sugestie. Pracuję na 3dsm 5
Napisano 21 Czerwiec 200519 l a co z siateczką? pokaż :) no i pokaż go od razu bez lakieru. a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :)
Napisano 21 Czerwiec 200519 l Autor a co z siateczką? pokaż :) siateczka będzie w ciągu 2 dni - jak ponownie postawię maxa (!!Parszywy Bad Sector!!!) no i pokaż go od razu bez lakieru. jak wyzej... a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :) render - Brasil
Napisano 21 Czerwiec 200519 l Nie wiem co to za model yamahy, nie znam a widziałem dużo. Może to amerykańskie oznaczenie. Jeżeli mnie oko nie myli to na zbiorniku nest znaczek BMW. Zacząłeś nieźle ale: w przednim zawieszeniu powinno być widoczne że dolna ruchoma część lagów jest osobnym elementem, u ciebie sie to zlewa w jedno. Przedni błotnik ma dziwny kształt, ale nie moge porównać z oryginałem bo go nie znam. Ogólnie nie najgorzej. Pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor dobra udało mi się postawić Maxa - wystarczyło wywalić C-dilla i już działa.. heh Dołożyłem nieco, poprawiłem chrom - choć jeszcze mi coś nie pasuje. siatkę też wrzucę i model bez tekstur - tyle że siatka nieco nieczytelna będzie
Napisano 8 Lipiec 200519 l mi sie podoba :) Popraw tylko to co siwy wyzej napisal - te rurki z przodu najlepiej zrob z kilku cylindrow wsadzajac jednego w drugi ( mozesz tez zrobic jakis wiekszy chamfer ) i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu.. Ogolnie jest ok
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor Wrzucam renderki bez tekstur. A co do siatki: Jest w Max (5) jakaś funkcja służąca zrzutowi, czy zostaje tylko PrintScreen? i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu.. Rzecz w tym że bazuję na modelu tekturowym, a dokładniej na instrukcji jego sklejania - więc to co tu modeluje jest raczej Po Prostu Motorem - ale że jest to mój pierwszy model tego typu, to wystarczy mi żeby wyglądał jak motor. Więc wszelkie sugestie co do Designu bardzo miło widziane
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor łądnie ci to wychodzi ale jest błąd, pozdrawiam Rzecz w tym że według modelu ten bak ma właśnie taką wklęsłość z przodu. Jest to chyba zrobienie miejsca na ramę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto