Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Po różnych lokacjach postanowiłem wreszcie spróbować swoich sił z pojazdem (choć konkurencja w tej dziedzinie tu poza moim zasięgiem).

Na początek motocykl. Wzorowany jest na Yamaha DSC 11, a dokładniej na kartonowym modelu tego motorka. Więc z dokładnością może być średnio. Założenie więc takie: laikowi ma się spodobać, no chyba że pójdzie dobrze..

Wrzucam na razie renderki postępów - powinna być siatka (będzie)

 

Proszę o wszelką krytykę, a najlepiej jakieś sugestie.

 

Pracuję na 3dsm 5

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a co z siateczką? pokaż :)

no i pokaż go od razu bez lakieru.

a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :)

Napisano
  • Autor
a co z siateczką? pokaż :)

siateczka będzie w ciągu 2 dni - jak ponownie postawię maxa (!!Parszywy Bad Sector!!!)

 

no i pokaż go od razu bez lakieru.

jak wyzej...

 

a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :)

 

render - Brasil

Napisano

Nie wiem co to za model yamahy, nie znam a widziałem dużo. Może to amerykańskie oznaczenie. Jeżeli mnie oko nie myli to na zbiorniku nest znaczek BMW. Zacząłeś nieźle ale: w przednim zawieszeniu powinno być widoczne że dolna ruchoma część lagów jest osobnym elementem, u ciebie sie to zlewa w jedno. Przedni błotnik ma dziwny kształt, ale nie moge porównać z oryginałem bo go nie znam. Ogólnie nie najgorzej.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dobra udało mi się postawić Maxa - wystarczyło wywalić C-dilla i już działa.. heh

Dołożyłem nieco, poprawiłem chrom - choć jeszcze mi coś nie pasuje.

siatkę też wrzucę i model bez tekstur - tyle że siatka nieco nieczytelna będzie

Napisano

mi sie podoba :) Popraw tylko to co siwy wyzej napisal - te rurki z przodu najlepiej zrob z kilku cylindrow wsadzajac jednego w drugi ( mozesz tez zrobic jakis wiekszy chamfer ) i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu.. Ogolnie jest ok

Napisano
  • Autor

Wrzucam renderki bez tekstur.

A co do siatki: Jest w Max (5) jakaś funkcja służąca zrzutowi, czy zostaje tylko PrintScreen?

 

i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu..

 

Rzecz w tym że bazuję na modelu tekturowym, a dokładniej na instrukcji jego sklejania - więc to co tu modeluje jest raczej Po Prostu Motorem - ale że jest to mój pierwszy model tego typu, to wystarczy mi żeby wyglądał jak motor.

Więc wszelkie sugestie co do Designu bardzo miło widziane

Napisano
  • Autor
łądnie ci to wychodzi ale jest błąd, pozdrawiam

Rzecz w tym że według modelu ten bak ma właśnie taką wklęsłość z przodu.

Jest to chyba zrobienie miejsca na ramę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności