fidelpatcha Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Witam Po różnych lokacjach postanowiłem wreszcie spróbować swoich sił z pojazdem (choć konkurencja w tej dziedzinie tu poza moim zasięgiem). Na początek motocykl. Wzorowany jest na Yamaha DSC 11, a dokładniej na kartonowym modelu tego motorka. Więc z dokładnością może być średnio. Założenie więc takie: laikowi ma się spodobać, no chyba że pójdzie dobrze.. Wrzucam na razie renderki postępów - powinna być siatka (będzie) Proszę o wszelką krytykę, a najlepiej jakieś sugestie. Pracuję na 3dsm 5
danilo2 Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 a co z siateczką? pokaż :) no i pokaż go od razu bez lakieru. a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :)
fidelpatcha Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 a co z siateczką? pokaż :) siateczka będzie w ciągu 2 dni - jak ponownie postawię maxa (!!Parszywy Bad Sector!!!) no i pokaż go od razu bez lakieru. jak wyzej... a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :) render - Brasil
siwy Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Nie wiem co to za model yamahy, nie znam a widziałem dużo. Może to amerykańskie oznaczenie. Jeżeli mnie oko nie myli to na zbiorniku nest znaczek BMW. Zacząłeś nieźle ale: w przednim zawieszeniu powinno być widoczne że dolna ruchoma część lagów jest osobnym elementem, u ciebie sie to zlewa w jedno. Przedni błotnik ma dziwny kształt, ale nie moge porównać z oryginałem bo go nie znam. Ogólnie nie najgorzej. Pozdrawiam
fidelpatcha Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 dobra udało mi się postawić Maxa - wystarczyło wywalić C-dilla i już działa.. heh Dołożyłem nieco, poprawiłem chrom - choć jeszcze mi coś nie pasuje. siatkę też wrzucę i model bez tekstur - tyle że siatka nieco nieczytelna będzie
mr.funky Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 mi sie podoba :) Popraw tylko to co siwy wyzej napisal - te rurki z przodu najlepiej zrob z kilku cylindrow wsadzajac jednego w drugi ( mozesz tez zrobic jakis wiekszy chamfer ) i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu.. Ogolnie jest ok
fidelpatcha Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Wrzucam renderki bez tekstur. A co do siatki: Jest w Max (5) jakaś funkcja służąca zrzutowi, czy zostaje tylko PrintScreen? i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu.. Rzecz w tym że bazuję na modelu tekturowym, a dokładniej na instrukcji jego sklejania - więc to co tu modeluje jest raczej Po Prostu Motorem - ale że jest to mój pierwszy model tego typu, to wystarczy mi żeby wyglądał jak motor. Więc wszelkie sugestie co do Designu bardzo miło widziane
hkropinski Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 łądnie ci to wychodzi ale jest błąd, pozdrawiam
fidelpatcha Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 łądnie ci to wychodzi ale jest błąd, pozdrawiam Rzecz w tym że według modelu ten bak ma właśnie taką wklęsłość z przodu. Jest to chyba zrobienie miejsca na ramę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się