Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Po różnych lokacjach postanowiłem wreszcie spróbować swoich sił z pojazdem (choć konkurencja w tej dziedzinie tu poza moim zasięgiem).

Na początek motocykl. Wzorowany jest na Yamaha DSC 11, a dokładniej na kartonowym modelu tego motorka. Więc z dokładnością może być średnio. Założenie więc takie: laikowi ma się spodobać, no chyba że pójdzie dobrze..

Wrzucam na razie renderki postępów - powinna być siatka (będzie)

 

Proszę o wszelką krytykę, a najlepiej jakieś sugestie.

 

Pracuję na 3dsm 5

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
a co z siateczką? pokaż :)

siateczka będzie w ciągu 2 dni - jak ponownie postawię maxa (!!Parszywy Bad Sector!!!)

 

no i pokaż go od razu bez lakieru.

jak wyzej...

 

a i napisz w czym renderujesz itp. to edzie prościej :)

 

render - Brasil

Napisano

Nie wiem co to za model yamahy, nie znam a widziałem dużo. Może to amerykańskie oznaczenie. Jeżeli mnie oko nie myli to na zbiorniku nest znaczek BMW. Zacząłeś nieźle ale: w przednim zawieszeniu powinno być widoczne że dolna ruchoma część lagów jest osobnym elementem, u ciebie sie to zlewa w jedno. Przedni błotnik ma dziwny kształt, ale nie moge porównać z oryginałem bo go nie znam. Ogólnie nie najgorzej.

Pozdrawiam

Napisano

dobra udało mi się postawić Maxa - wystarczyło wywalić C-dilla i już działa.. heh

Dołożyłem nieco, poprawiłem chrom - choć jeszcze mi coś nie pasuje.

siatkę też wrzucę i model bez tekstur - tyle że siatka nieco nieczytelna będzie

Napisano

mi sie podoba :) Popraw tylko to co siwy wyzej napisal - te rurki z przodu najlepiej zrob z kilku cylindrow wsadzajac jednego w drugi ( mozesz tez zrobic jakis wiekszy chamfer ) i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu.. Ogolnie jest ok

Napisano

Wrzucam renderki bez tekstur.

A co do siatki: Jest w Max (5) jakaś funkcja służąca zrzutowi, czy zostaje tylko PrintScreen?

 

i zobacz jak sa ulozone vertexy na przednim blotniku - no chyba ze tak jest w prawdziwym modelu..

 

Rzecz w tym że bazuję na modelu tekturowym, a dokładniej na instrukcji jego sklejania - więc to co tu modeluje jest raczej Po Prostu Motorem - ale że jest to mój pierwszy model tego typu, to wystarczy mi żeby wyglądał jak motor.

Więc wszelkie sugestie co do Designu bardzo miło widziane

Napisano
łądnie ci to wychodzi ale jest błąd, pozdrawiam

Rzecz w tym że według modelu ten bak ma właśnie taką wklęsłość z przodu.

Jest to chyba zrobienie miejsca na ramę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności