Skocz do zawartości

Scena3d: Podrace


mr.funky

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

OK.. dopracowalem jeszcze troche ta lape i dalem jej nowy material. Ciagle natomiast nie wiem jak zrobic jej te oczy, buzie i nogi.... ( w tv jak na zlosc nie moge trafic na ta reklame ) Jakby ktos pamietal jak to wygladalo - chociaz mniej wiecej to niech mi da znac :) Dzieki

 

p.s - dzisiaj rano mnie olsnilo i wymyslilem fajna scenke - w momencie gdy kumpel ruszy i potraci lape ta wstanie ostro wkurzona i zegnie palce pokazujac mu "fucka" :D Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak powiedzialem tak tez zrobilem ( prawie zrobilem :). Mam narazie model R2D2 bez detali na "glowie" - to zrobie jutro razem z texturkami... Zalozenie jest w kazdym razie takie zeby otworzyla mu sie z tej glowy klapka - z niej wyjechala antenka ( taka jak w zdalnym sterowaniu czy radiu ) z flaga w czarno biala szachownice ktora owy robot machnie :)

 

p.s czuje ze bede musial poprawic co nieco korpus ( dopiero teraz zauwazylem bledy - wyrenderowalem vrayem i wszystko stalo sie bardziej przejrzyste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie blyszczy sie dlatego ze nie chcialo mi sie dlugo czekac na render :p Moze zrobie mu vray material... W kazdym razie bedzie go widac tylko chwilke wiec nie chce poswiecac mu niepotrzebnie za duzo czasu. Tak wogole to zmienilem koncepcje - zamiast flagi bedzie co innego: Cala ta gorna czesc - powiedzmy glowa otworzy sie jak jakis smietnik.... ( zawias z boku ) i ze srodka wysunie sie reka z pistoletem startowym :D Wiadomo co nastapi dalej..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra... wkoncu udalo mi sie zrobic zeby na moim terenie powstawaly cienie ( wczesniej nie chialy sie jakos robic ). Mialem natomiast maly problem z vrayem - nie chcialy mi sie tworzyc chmurki z dreamscapa ( wczesniejsze rendery byly robione w scanlinie ) wiec dalem poprostu jeden niebieski kolor w enviorment:) Wlasciwie to jest jeszcze jeden problem.... Gdy robilem testy tych cieni to walnalem kulke na terenie ktora zajmowala pol sceny z vray mat ( ustawienia podobne do tych jakie wrzucalem texturom statkow ). Renderowalo sie to moze 4 minuty.... Teraz gdy na scenie postawilem swoj statek ( w ktorym miejsc "blyszczacych" jest znacznie mniej niz na tej calej kuli ) renderowalo sie tak dlugo ze wylaczylem... szlo by moze ze 2 godziny ( bez terenu max to 5 min ). Nie wiem czemu tak sie dzieje... heh.... moze dlatego ze przesiadlem sie ostatnio na maxa 6 ( z 5 )...

 

Wrzucam render r2d2 na terenie ( nie ma wogole vray mat. wiec render byl bardzo szybki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze sie sprezac bo wakacje sie koncza ( NIEEEE! :( ) a chce to skonczyc najwyzej do polowy wrzesnia. Jak narazie poprawilem teren nr 1 - wygladzilem troche trase po ktorej beda smigaly pody ( wczesniej wygladalo by to jak wyscig po muldach ) i obrobilem juz logo ktore bedzie widac na poczatku filmu... Aha no i zrobilem tez jako taki szkielet dla obu statkow ( chodzi o te ruchome linki glownie ). Prawdopodobnie jutro zaczne animowac pierwsze sceny, a narazie wrzucam taka scenke z dodanym film grain..

 

p.s - myslicie ze a adobe after effects da sie zrobic dobry efekt goracego powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności