shark_kk Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Męczy mnie cały czas jak połączyć np. 2 boxy lub box z cylindrem czy może mi ktoś to głębiej wytłumaczyć ?
Marvey Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 jeśli chodzi o to żeby były razem jako jeden obiekt to w editable poly/mesh masz attach a jeśli chodzi o połączenie werteksów to od tego jest weld i target weld
gregorjan Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Zaznacz objekt i create-geometry-compound objects-tam opcje union i pick objects B( nie polecam:) lub prawym na objekcie convert to(mesh lub poly)-attach-kliknij na objekcie który chcesz przyłączyć
Bacry Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 a w wersji 7 maxa w edycji polygonów jest narzędzie które się bridge nazywa i robi fajne łączenia. Zaznacza się poligony dwóch elementów, które mają być połączone i program tworzy między nimi poligony. musi być to oczywiście jeden obiekt 'editpoly'.
siwy Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 w edit poly jak chcesz zweldować vertexy to musisz najpierw usunąć face'a - musi być dziura bo inaczej nie zadziała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się