Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Męczy mnie cały czas jak połączyć np. 2 boxy lub box z cylindrem czy może mi ktoś to głębiej wytłumaczyć ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chodzi o to żeby były razem jako jeden obiekt to w editable poly/mesh masz attach

 

a jeśli chodzi o połączenie werteksów to od tego jest weld i target weld

Napisano

Zaznacz objekt i

create-geometry-compound objects-tam opcje union i pick objects B( nie polecam:)

lub

prawym na objekcie convert to(mesh lub poly)-attach-kliknij na objekcie który chcesz przyłączyć

Napisano

a w wersji 7 maxa w edycji polygonów jest narzędzie które się bridge nazywa i robi fajne łączenia. Zaznacza się poligony dwóch elementów, które mają być połączone i program tworzy między nimi poligony. musi być to oczywiście jeden obiekt 'editpoly'.

Napisano

w edit poly jak chcesz zweldować vertexy to musisz najpierw usunąć face'a - musi być dziura bo inaczej nie zadziała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.