shark_kk Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 Męczy mnie cały czas jak połączyć np. 2 boxy lub box z cylindrem czy może mi ktoś to głębiej wytłumaczyć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvey Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 jeśli chodzi o to żeby były razem jako jeden obiekt to w editable poly/mesh masz attach a jeśli chodzi o połączenie werteksów to od tego jest weld i target weld Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorjan Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 Zaznacz objekt i create-geometry-compound objects-tam opcje union i pick objects B( nie polecam:) lub prawym na objekcie convert to(mesh lub poly)-attach-kliknij na objekcie który chcesz przyłączyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacry Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 a w wersji 7 maxa w edycji polygonów jest narzędzie które się bridge nazywa i robi fajne łączenia. Zaznacza się poligony dwóch elementów, które mają być połączone i program tworzy między nimi poligony. musi być to oczywiście jeden obiekt 'editpoly'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 w edit poly jak chcesz zweldować vertexy to musisz najpierw usunąć face'a - musi być dziura bo inaczej nie zadziała Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now