Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Męczy mnie cały czas jak połączyć np. 2 boxy lub box z cylindrem czy może mi ktoś to głębiej wytłumaczyć ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chodzi o to żeby były razem jako jeden obiekt to w editable poly/mesh masz attach

 

a jeśli chodzi o połączenie werteksów to od tego jest weld i target weld

Napisano

Zaznacz objekt i

create-geometry-compound objects-tam opcje union i pick objects B( nie polecam:)

lub

prawym na objekcie convert to(mesh lub poly)-attach-kliknij na objekcie który chcesz przyłączyć

Napisano

a w wersji 7 maxa w edycji polygonów jest narzędzie które się bridge nazywa i robi fajne łączenia. Zaznacza się poligony dwóch elementów, które mają być połączone i program tworzy między nimi poligony. musi być to oczywiście jeden obiekt 'editpoly'.

Napisano

w edit poly jak chcesz zweldować vertexy to musisz najpierw usunąć face'a - musi być dziura bo inaczej nie zadziała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności