Napisano 25 Czerwiec 200519 l Męczy mnie cały czas jak połączyć np. 2 boxy lub box z cylindrem czy może mi ktoś to głębiej wytłumaczyć ?
Napisano 25 Czerwiec 200519 l jeśli chodzi o to żeby były razem jako jeden obiekt to w editable poly/mesh masz attach a jeśli chodzi o połączenie werteksów to od tego jest weld i target weld
Napisano 25 Czerwiec 200519 l Zaznacz objekt i create-geometry-compound objects-tam opcje union i pick objects B( nie polecam:) lub prawym na objekcie convert to(mesh lub poly)-attach-kliknij na objekcie który chcesz przyłączyć
Napisano 27 Czerwiec 200519 l a w wersji 7 maxa w edycji polygonów jest narzędzie które się bridge nazywa i robi fajne łączenia. Zaznacza się poligony dwóch elementów, które mają być połączone i program tworzy między nimi poligony. musi być to oczywiście jeden obiekt 'editpoly'.
Napisano 27 Czerwiec 200519 l w edit poly jak chcesz zweldować vertexy to musisz najpierw usunąć face'a - musi być dziura bo inaczej nie zadziała
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto