Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie wiem czy dobrze myślę:

mam włączone global illumination więc każdy obiekt odbija światło które na niego pada w zależności od właściwości które posiada.

Które właściwości o tym decydują?

Domyślam się że w małej mierze diffuse

a tak pozatym to Specular? Reflect? ...

Chcę żeby światło w całości odbiło się od płaszczyzny obiektu na które pada skupiona wiązka tego światła... (chodzi mi o światło, nie odbicia otoczenia)

Do dyspozycji również Brazil

Za ewentualne wskazówki dzięki!

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no ja nie wiem...

Pada światło np. na lustro i odbija się inaczej niż np. od plastiku – o to chodzi. Żeby tak było trzeba włączyć caustic?

To jedna sprawa

 

Druga - jak system odróżnia te odbicia, jaki parametr materiału decyduje o tym że lustro odbije inaczej niż plastik?

Napisano

Reflect - na maxa,

IOR - jakoś nie widzę zmian (ale nawet jeszcze nie wiem co to jest...)

Włączone global ilumianation

No i dalej się nie odbija tak jak w lustrze...

 

10.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności