Tomson Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 nie wiem czy dobrze myślę: mam włączone global illumination więc każdy obiekt odbija światło które na niego pada w zależności od właściwości które posiada. Które właściwości o tym decydują? Domyślam się że w małej mierze diffuse a tak pozatym to Specular? Reflect? ... Chcę żeby światło w całości odbiło się od płaszczyzny obiektu na które pada skupiona wiązka tego światła... (chodzi mi o światło, nie odbicia otoczenia) Do dyspozycji również Brazil Za ewentualne wskazówki dzięki!
Tomson Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 no ja nie wiem... Pada światło np. na lustro i odbija się inaczej niż np. od plastiku – o to chodzi. Żeby tak było trzeba włączyć caustic? To jedna sprawa Druga - jak system odróżnia te odbicia, jaki parametr materiału decyduje o tym że lustro odbije inaczej niż plastik?
Kakrotto13 Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 no zapewne duze znaczenie ma Reflecion
Tomson Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Reflect - na maxa, IOR - jakoś nie widzę zmian (ale nawet jeszcze nie wiem co to jest...) Włączone global ilumianation No i dalej się nie odbija tak jak w lustrze...
chveti Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=64&unfold=exclusive ta sama zasada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się