Skocz do zawartości

Tomson

Members
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Tomson's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. no tak… przez trzy miesiące nie odpalałem maxa A w końcu to takie proste - zamapować :D robiłem to setki razy hehe Nie wiem co mi się wydawało :D Dzięki za odświeżenie pamięci
  2. Mam nałożony na obiekt materiał VRayMtl. W nim mam ustawione mapy Diffuse, Bump, Displace i inne.. Cały materiał wygląda za gęsto na obiekcie. Gdy zmniejszę obiekt i zbliżę się kamerą to jest ok., ale nie chce tego robić, chcę żeby sam materiał ze wszystkimi mapami na niego nałożonymi powiększył się na obiekcie. Jak to zrobić?
  3. Na jednej ze stron znalazłem coś takiego: http://rainbow100.webpark.pl/zloto.png Próbuje uzyskać podobny efekt u siebie w 3ds max 2009, za pomocą Vray 1.50 SP2, ale nie udaje mi się. Materiał za złoto wydaje mi się, że dobrałem doskonale, kombinowałem z różnymi ustawieniami świateł, ustawieniami rendera (oczywiście GI włączone), ale efekt końcowy jak zwykle nie był satysfakcjonujący. Może to trzeba włączyć jakąś kaustykę? Ktoś może potrafi uzyskać taki efekt?, jak go osiągnąć?
  4. Nie wiem czy to możliwe. Chciałbym wykorzystać zdjęcie referencyjne do tworzenia docelowej mapy kolorów. Jak sprawić, by zdjęcie referencyjne nałożone jako tekstura na obiekt metodą rzutu plenarnego z boku, tak się porozciągało, by pasowało do docelowej siatki z UnwrapaUVW (po ładnym rozłożeniu) ? Jak już bym miał tak porozciąganą teksturę, to łatwiej by mi by było wnieść poprawki w photoshopie, i uzyskać docelową teksturę. Dla łatwiejszego zrozumienia o co mi chodzi, wstawiam wyjaśnienie z obrazkami w załączniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności