Napisano 25 Czerwiec 200519 l nie wiem czy dobrze myślę: mam włączone global illumination więc każdy obiekt odbija światło które na niego pada w zależności od właściwości które posiada. Które właściwości o tym decydują? Domyślam się że w małej mierze diffuse a tak pozatym to Specular? Reflect? ... Chcę żeby światło w całości odbiło się od płaszczyzny obiektu na które pada skupiona wiązka tego światła... (chodzi mi o światło, nie odbicia otoczenia) Do dyspozycji również Brazil Za ewentualne wskazówki dzięki!
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor no ja nie wiem... Pada światło np. na lustro i odbija się inaczej niż np. od plastiku – o to chodzi. Żeby tak było trzeba włączyć caustic? To jedna sprawa Druga - jak system odróżnia te odbicia, jaki parametr materiału decyduje o tym że lustro odbije inaczej niż plastik?
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor Reflect - na maxa, IOR - jakoś nie widzę zmian (ale nawet jeszcze nie wiem co to jest...) Włączone global ilumianation No i dalej się nie odbija tak jak w lustrze...
Napisano 27 Czerwiec 200519 l http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=64&unfold=exclusive ta sama zasada
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto