Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie wiem czy dobrze myślę:

mam włączone global illumination więc każdy obiekt odbija światło które na niego pada w zależności od właściwości które posiada.

Które właściwości o tym decydują?

Domyślam się że w małej mierze diffuse

a tak pozatym to Specular? Reflect? ...

Chcę żeby światło w całości odbiło się od płaszczyzny obiektu na które pada skupiona wiązka tego światła... (chodzi mi o światło, nie odbicia otoczenia)

Do dyspozycji również Brazil

Za ewentualne wskazówki dzięki!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 919
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no ja nie wiem...

Pada światło np. na lustro i odbija się inaczej niż np. od plastiku – o to chodzi. Żeby tak było trzeba włączyć caustic?

To jedna sprawa

 

Druga - jak system odróżnia te odbicia, jaki parametr materiału decyduje o tym że lustro odbije inaczej niż plastik?

Napisano
  • Autor

Reflect - na maxa,

IOR - jakoś nie widzę zmian (ale nawet jeszcze nie wiem co to jest...)

Włączone global ilumianation

No i dalej się nie odbija tak jak w lustrze...

 

10.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności