Napisano 26 Czerwiec 200519 l Stronka zrobiona za friko, charytatywnie. Zawiera CMS'a, czyli panel edycji w PHP. CMS zawiera moduły - uploadu obrazków + robienie miniaturek, edycję tekstu zwykłego, edycje tekstu formatowanego, zarządzania artykułami (podstronami) na wzór drzewa folderów w Windows, tworzenia menu zgodnie z hierarchią artykułów... i parę innych nieistotnych dupereli. Jest kilka błędów natury programistycznej. Stronka na cienkich kompach się wlecze. Ale to projekt, który w połowie tworzenia okazał się niewypałem, bo kupujący, który chciał zrobić komuś prezent nagle się wycofał. Wiec my zrobiliśmy temu komuś prezent, bo żal było wyrzucać. link: www.farma.mu.pl
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Bardzo ładny projekt , dobrze wykonana grafika i czytelny przekaz . Ciekawe animacje podoba mi się .
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Lepszego prezentu dać nie mogłeś!! Kozacka stronka bardzo fajna grafika !! Super rozwiązana i podoba się ze zmieniaja się krasnoludki na trych samych banerach !! Jednym słowem wypas !!
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Stronka bardzo ładnie się prezentuje, ładne przejścia, oraz wygodna nawigacja, 5 stars! P.S. Maceo miałeś na myśli chyba CMS'a ? ;)
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor No wiesz. Wyszła taka sytuacja a nie inna, więc lepiej żeby projekt się nie zmarnował. Z resztą jakiś tam benefit z tego mieliśmy, ale nie w postaci kasy. W sumie to dwa tygodnie na Farmie w 6 ścio osobowym domku:D Polecam, świetne otoczenie i super warunki mieszkalne ;:D:D:D:D:D
Napisano 28 Czerwiec 200519 l mile bardzo , ale ja bym ta zolta ramke z lewej jakos inaczej albo wogole . pzdr
Napisano 28 Czerwiec 200519 l a ja bym sie przyczepil do paru szczegolow - moge? pewnie ze moge bo po to tu to wrzuciles ;) 1. caly efekt psuja te krzaki i drzewa wygladaja jak zrobione od niechcenia (najprostrzy kontur + wypelnienie) dajcie wiecej szczegolow bedzie lepszy efekt. 2. po "wytrzasnieciu" krasnoludkow z krzakow kiedy sie na nie najedzie pokazuje sie lapka - po co? 3. w oknach scrolle sa TRAGICZNE (!!!) 4. wijace sie rosliny z prawej strony wija sie troche mocno nie naturalnie.( funkcje R.Pennera powinny pomoc) 5. menu w oknach? to chyba tymczasowe co ?;) no porazka na maxa dajcie ta czcionke co jest z boku napis "farma" i jakis ladny prosty efekt po najechaniu i bedzie lepiej. 6. po otworzenu okna z textem pod spodem wciaz jest aktywna "łapka" na drzewie ( my_btn.enabled = false; zalatwi sprawe) 7. w nowosciach jest tylko troszeczke textu a pomimo to mozna go przewinac skrolami poza ekran -po co? zgaduje ze macie skrolle na mc i ladowany text do srodka tego mc (proponuje pobierac dlugosc textu wzgledem wielkosci mc i od tego uzaleznic pojawianie sie i ukrywanie scrolli) a tak ogolnie to moze byc, fajny pomysl, calkiem nie kiepskie wykonanie, ale diabel tkwi w szczegółach :) pzdr. o jeszcze jedno znalazlem :) po kliknieciu na obrrazek otwiera sie w nowym oknie przegladarki. a nie lepiej by bylo gdyby otwieralo sie flashowe okienko "nad" w ktorym jest text?
Napisano 29 Czerwiec 200519 l Autor Dzieki za posta. Takich postów brakuje na tych forach, kurcze... Aż mnie zagiołeś w niektórych momentach: - popatrzę na te funkcje r. pennera. - menu to niestety nie tymczasowe, ale kurde, może i masz rację, że nie tego może wyglądać... - możesz przybliżyć problem pobierania długości tekstu względem wielkości mc? próbowałem to zrobić, ale chyba zabrakło mi umiejętności. - otwieranie obrazka w innym oknie to taki obleśny rezultat tego, że chcieliśmy to oddać "już" i łatwiej poświęcić 2 min na wpisanie w jedno miejsce jednej linijki niż 30 na zrobienie tego obrazka.
Napisano 29 Czerwiec 200519 l no to jak brakowalo takich postow to postaram sie wypelnic ta luke, pewnie niektorzy mnie znienawidza tak jak na innych forach ale co tam ;) tu masz kod do dynamicznego ladowania duzego jpg (pisalem z glowy takze moga gdzies byc byki ;) ) kod: ladowanieJpega = function (__url) { // utworzenie mc w ktorym zaladujesz foto this.createEmptyMovieClip("nafoto", 1); // zaladowanie duzego jpg // __url to nazwa duzego jpg this.nafoto.loadMovie(this.__url); this.createTextField("procenty", 3, 485, 375, 70, 20); this.procenty._visible = 1; this.onEnterFrame = function() { var l = this.nafoto.getBytesLoaded(); var t = this.nafoto.getBytesTotal(); // wstrzymanie wgrywania jpg podczas ladowania if (t>100) { var p = Math.floor(100*l/t); this.procenty.text = "loading "+p+" %"; if (p == 100) { this.procenty.text = ""; this.procenty._visible = 0; delete this.onEnterFrame; } } }; }; w przycisku dajesz : on(release){ ladowanieJpega(i tu wpisujesz url do jpg) }; powiedz mi w jaki sposob ladujesz text do tego pola to pomysle nad kodem o ktory pytales pzdr. p.s do admina: a gdzie tag [AS CODE] ;) troche nieczytelne te kolory w tym tagu czy nie?
Napisano 30 Czerwiec 200519 l Autor Hmm. zaraz. Nie wiem dlaczego piszesz mi jak zrobić loadera na jpg'a ;) Hmm.. One tam są , ale nie ma paska postępu ani procentów. Chodzi mi o loadowanie tych miniaturek. Ale dzięki w każdym razie ;). Pewnie to jest odniesienie do otwierania obrazków po kilknięciu w oknie flasha. Wiem jak to zrobić, ale nie będę już nic zmieniać, bo projekt jest oddany, ale chętnie naucze się tej opcji z dostosowaniem wielkości pola tekstowego do tekstu w nim. Tekst wczytuje z pliku .txt najbardziej popularną metodą: menuText = new LoadVars(); menuText.load(variablepath); menuText.onLoad = function(success) { }; var format = new TextField.StyleSheet(); format.load(stylepath); Coś takiego. A przesuwanie to pole tekstowe w klipie, który jest rpzesuwany w górę i w dół pod maską.
Napisano 30 Czerwiec 200519 l Hmm. zaraz. Nie wiem dlaczego piszesz mi jak zrobić loadera na jpg'a ;) widze ze kolega sie nie wczytal w kod :P poczytaj i zobacz co to daje bo dalem Ci gotowca. z tym texte to chcialem ci dac kod ale chyba bedzi elepiej jak cie naprowadze a sam dojdziesz do wszystkiego wiec: 1. musisz pobrac wysokosc tej maski 2. musisz pobrac dlugosc textu (ew. wysokosc pola text jezeli masz je utworzone recznie ) 3. porownac 4. dac warunek if(); 5. jak text powinien byc scrollowany to przyciski._visible =1, jak nie t= _visible = 0 powodzenia
Napisano 30 Czerwiec 200519 l Autor Hm.. dobra to co piszesz to jest logiczne. Ale problemy są takie: - maska ma stałą wysokość. przykrywa pole tekstowe. - jak pobrać długość tekstu ? - pola tekstowe nie są dynamicznie zależne od długości tekstu tak? tak mi się zdaje. - więc generalnie sprawa rozchodzi się w tym miejscu - jak obczaić ile linii zawiera tekst.
Napisano 1 Lipiec 200519 l F1 i szukamy, szukamy, szukamy :D jak troche nad tym posiedzisz na bank Ci zostanie w glowie :)
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor Powiedz mi tylko, czy Ty wiesz, że to da się zrobić, bo ja nie znajduję odpowiedzi.
Napisano 2 Lipiec 200519 l ja juz rok temu eykorzystalem to w jednej przezentacji wiec... da sie :D ale kombinowac trzeba wogole jedno pytanie : czemu scrllujesz mc a nie samo pole textow skoro jest stale bylo by latwiej to raz, a dwa co bedzie jak newsow bedzie wiecej niz mijsca w polu textowym na literki? bedzie uciety text, czy sie myle
Napisano 4 Lipiec 200519 l z tego co ja wiem (mój mistrzunio to Hz ;)) to jak dasz bitmape i loadera do całej sceny to nim ci pokaze loadera to tak od ok 80% dopiero będzie szło bo bitmapa strasznei obciąża a jak wczytasz najpierw scene, potem np dodatkowy loader do bitmapy to powinno byc git :P ps słuchaj Hz dobrze gada :P ja tez nei mogłem tego załapać na początku i sie upierałem a teraz jest git...dajesz np loading potem...loading bitmap lub background i efekt jest kozacki :P
Napisano 19 Sierpień 200519 l Autor Witam. Chciałbym się pochwalić, że stronka otrzymała nagrodkę od newwebpick.com Pozdrawiam z deszczowej irlandii
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto