Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Stronka zrobiona za friko, charytatywnie.

Zawiera CMS'a, czyli panel edycji w PHP. CMS zawiera modu艂y - uploadu obrazk贸w + robienie miniaturek, edycj臋 tekstu zwyk艂ego, edycje tekstu formatowanego, zarz膮dzania artyku艂ami (podstronami) na wz贸r drzewa folder贸w w Windows, tworzenia menu zgodnie z hierarchi膮 artyku艂贸w... i par臋 innych nieistotnych dupereli.

Jest kilka b艂臋d贸w natury programistycznej. Stronka na cienkich kompach si臋 wlecze. Ale to projekt, kt贸ry w po艂owie tworzenia okaza艂 si臋 niewypa艂em, bo kupuj膮cy, kt贸ry chcia艂 zrobi膰 komu艣 prezent nagle si臋 wycofa艂. Wiec my zrobili艣my temu komu艣 prezent, bo 偶al by艂o wyrzuca膰.

link: www.farma.mu.pl

  • Odpowiedzi 20
  • Wy艣wietle艅 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo 艂adny projekt , dobrze wykonana grafika i czytelny przekaz . Ciekawe animacje podoba mi si臋 .

Napisano

Lepszego prezentu da膰 nie mog艂e艣!! Kozacka stronka bardzo fajna grafika !! Super rozwi膮zana i podoba si臋 ze zmieniaja si臋 krasnoludki na trych samych banerach !! Jednym s艂owem wypas !!

Napisano

Stronka bardzo 艂adnie si臋 prezentuje, 艂adne przej艣cia, oraz wygodna nawigacja, 5 stars!

P.S. Maceo mia艂e艣 na my艣li chyba CMS'a ? ;)

Napisano
  • Autor

No wiesz. Wysz艂a taka sytuacja a nie inna, wi臋c lepiej 偶eby projekt si臋 nie zmarnowa艂. Z reszt膮 jaki艣 tam benefit z tego mieli艣my, ale nie w postaci kasy. W sumie to dwa tygodnie na Farmie w 6 艣cio osobowym domku:D Polecam, 艣wietne otoczenie i super warunki mieszkalne ;:D:D:D:D:D

Napisano

a ja bym sie przyczepil do paru szczegolow - moge?

pewnie ze moge bo po to tu to wrzuciles ;)

1. caly efekt psuja te krzaki i drzewa wygladaja jak zrobione od niechcenia (najprostrzy kontur + wypelnienie) dajcie wiecej szczegolow bedzie lepszy efekt.

2. po "wytrzasnieciu" krasnoludkow z krzakow kiedy sie na nie najedzie pokazuje sie lapka - po co?

3. w oknach scrolle sa TRAGICZNE (!!!)

4. wijace sie rosliny z prawej strony wija sie troche mocno nie naturalnie.( funkcje R.Pennera powinny pomoc)

5. menu w oknach? to chyba tymczasowe co ?;) no porazka na maxa dajcie ta czcionke co jest z boku napis "farma" i jakis ladny prosty efekt po najechaniu i bedzie lepiej.

6. po otworzenu okna z textem pod spodem wciaz jest aktywna "艂apka" na drzewie ( my_btn.enabled = false; zalatwi sprawe)

7. w nowosciach jest tylko troszeczke textu a pomimo to mozna go przewinac skrolami poza ekran -po co?

zgaduje ze macie skrolle na mc i ladowany text do srodka tego mc

(proponuje pobierac dlugosc textu wzgledem wielkosci mc i od tego uzaleznic pojawianie sie i ukrywanie scrolli)

a tak ogolnie to moze byc, fajny pomysl, calkiem nie kiepskie wykonanie, ale diabel tkwi w szczeg贸艂ach :)

pzdr.

o jeszcze jedno znalazlem :)

po kliknieciu na obrrazek otwiera sie w nowym oknie przegladarki. a nie lepiej by bylo gdyby otwieralo sie flashowe okienko "nad" w ktorym jest text?

Napisano
  • Autor

Dzieki za posta. Takich post贸w brakuje na tych forach, kurcze... A偶 mnie zagio艂e艣 w niekt贸rych momentach:

- popatrz臋 na te funkcje r. pennera.

- menu to niestety nie tymczasowe, ale kurde, mo偶e i masz racj臋, 偶e nie tego mo偶e wygl膮da膰...

- mo偶esz przybli偶y膰 problem pobierania d艂ugo艣ci tekstu wzgl臋dem wielko艣ci mc? pr贸bowa艂em to zrobi膰, ale chyba zabrak艂o mi umiej臋tno艣ci.

- otwieranie obrazka w innym oknie to taki oble艣ny rezultat tego, 偶e chcieli艣my to odda膰 "ju偶" i 艂atwiej po艣wi臋ci膰 2 min na wpisanie w jedno miejsce jednej linijki ni偶 30 na zrobienie tego obrazka.

Napisano

no to jak brakowalo takich postow to postaram sie wypelnic ta luke, pewnie niektorzy mnie znienawidza tak jak na innych forach ale co tam ;)

tu masz kod do dynamicznego ladowania duzego jpg (pisalem z glowy takze moga gdzies byc byki ;) )

kod:

 ladowanieJpega = function (__url) {
   // utworzenie mc w ktorym zaladujesz foto
   this.createEmptyMovieClip("nafoto", 1);
   // zaladowanie duzego jpg
   // __url to nazwa duzego jpg
   this.nafoto.loadMovie(this.__url);
   this.createTextField("procenty", 3, 485, 375, 70, 20);
   this.procenty._visible = 1;
   this.onEnterFrame = function() {
       var l = this.nafoto.getBytesLoaded();
       var t = this.nafoto.getBytesTotal();
       // wstrzymanie wgrywania jpg podczas ladowania
       if (t>100) {
           var p = Math.floor(100*l/t);
           this.procenty.text = "loading "+p+" %";
           if (p == 100) {
               this.procenty.text = "";
               this.procenty._visible = 0;
               delete this.onEnterFrame;
           }
       }
   };
};

w przycisku dajesz :

on(release){

ladowanieJpega(i tu wpisujesz url do jpg)

};

powiedz mi w jaki sposob ladujesz

text do tego pola to pomysle nad kodem o ktory pytales

pzdr.

p.s do admina: a gdzie tag [AS CODE] ;)

troche nieczytelne te kolory w tym

 tagu czy nie?
Napisano
  • Autor

Hmm. zaraz. Nie wiem dlaczego piszesz mi jak zrobi膰 loadera na jpg'a ;) Hmm.. One tam s膮 , ale nie ma paska post臋pu ani procent贸w. Chodzi mi o loadowanie tych miniaturek. Ale dzi臋ki w ka偶dym razie ;). Pewnie to jest odniesienie do otwierania obrazk贸w po kilkni臋ciu w oknie flasha.

Wiem jak to zrobi膰, ale nie b臋d臋 ju偶 nic zmienia膰, bo projekt jest oddany, ale ch臋tnie naucze si臋 tej opcji z dostosowaniem wielko艣ci pola tekstowego do tekstu w nim.

Tekst wczytuje z pliku .txt najbardziej popularn膮 metod膮:

menuText = new LoadVars();

menuText.load(variablepath);

menuText.onLoad = function(success) {

};

var format = new TextField.StyleSheet();

format.load(stylepath);

Co艣 takiego. A przesuwanie to pole tekstowe w klipie, kt贸ry jest rpzesuwany w g贸r臋 i w d贸艂 pod mask膮.

Napisano
Hmm. zaraz. Nie wiem dlaczego piszesz mi jak zrobi膰 loadera na jpg'a ;)

widze ze kolega sie nie wczytal w kod :P

poczytaj i zobacz co to daje bo dalem Ci gotowca.

z tym texte to chcialem ci dac kod ale chyba bedzi elepiej jak cie naprowadze a sam dojdziesz do wszystkiego

wiec:

1. musisz pobrac wysokosc tej maski

2. musisz pobrac dlugosc textu (ew. wysokosc pola text jezeli masz je utworzone recznie )

3. porownac

4. dac warunek if();

5. jak text powinien byc scrollowany to przyciski._visible =1, jak nie t= _visible = 0

powodzenia

Napisano
  • Autor

Hm.. dobra to co piszesz to jest logiczne. Ale problemy s膮 takie:

- maska ma sta艂膮 wysoko艣膰. przykrywa pole tekstowe.

- jak pobra膰 d艂ugo艣膰 tekstu ?

- pola tekstowe nie s膮 dynamicznie zale偶ne od d艂ugo艣ci tekstu tak? tak mi si臋 zdaje.

- wi臋c generalnie sprawa rozchodzi si臋 w tym miejscu - jak obczai膰 ile linii zawiera tekst.

Napisano

F1 i szukamy, szukamy, szukamy :D

jak troche nad tym posiedzisz na bank Ci zostanie w glowie :)

Napisano
  • Autor

Powiedz mi tylko, czy Ty wiesz, 偶e to da si臋 zrobi膰, bo ja nie znajduj臋 odpowiedzi.

Napisano

ja juz rok temu eykorzystalem to w jednej przezentacji

wiec... da sie :D

ale kombinowac trzeba

wogole jedno pytanie :

czemu scrllujesz mc a nie samo pole textow skoro jest stale

bylo by latwiej

to raz,

a dwa

co bedzie jak newsow bedzie wiecej niz mijsca w polu textowym na literki?

bedzie uciety text, czy sie myle

Napisano

z tego co ja wiem (m贸j mistrzunio to Hz ;)) to jak dasz bitmape i loadera do ca艂ej sceny to nim ci pokaze loadera to tak od ok 80% dopiero b臋dzie sz艂o bo bitmapa strasznei obci膮偶a a jak wczytasz najpierw scene, potem np dodatkowy loader do bitmapy to powinno byc git :P ps s艂uchaj Hz dobrze gada :P

ja tez nei mog艂em tego za艂apa膰 na pocz膮tku i sie upiera艂em a teraz jest git...dajesz np loading potem...loading bitmap lub background i efekt jest kozacki :P

Napisano
  • Autor

Witam.

Chcia艂bym si臋 pochwali膰, 偶e stronka otrzyma艂a nagrodk臋 od newwebpick.com

Pozdrawiam z deszczowej irlandii

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci