Skocz do zawartości

Farma pod Świerkami - farma.mu.pl


Maceo

Rekomendowane odpowiedzi

Stronka zrobiona za friko, charytatywnie.

 

Zawiera CMS'a, czyli panel edycji w PHP. CMS zawiera moduły - uploadu obrazków + robienie miniaturek, edycję tekstu zwykłego, edycje tekstu formatowanego, zarządzania artykułami (podstronami) na wzór drzewa folderów w Windows, tworzenia menu zgodnie z hierarchią artykułów... i parę innych nieistotnych dupereli.

 

Jest kilka błędów natury programistycznej. Stronka na cienkich kompach się wlecze. Ale to projekt, który w połowie tworzenia okazał się niewypałem, bo kupujący, który chciał zrobić komuś prezent nagle się wycofał. Wiec my zrobiliśmy temu komuś prezent, bo żal było wyrzucać.

 

link: www.farma.mu.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No wiesz. Wyszła taka sytuacja a nie inna, więc lepiej żeby projekt się nie zmarnował. Z resztą jakiś tam benefit z tego mieliśmy, ale nie w postaci kasy. W sumie to dwa tygodnie na Farmie w 6 ścio osobowym domku:D Polecam, świetne otoczenie i super warunki mieszkalne ;:D:D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym sie przyczepil do paru szczegolow - moge?

pewnie ze moge bo po to tu to wrzuciles ;)

1. caly efekt psuja te krzaki i drzewa wygladaja jak zrobione od niechcenia (najprostrzy kontur + wypelnienie) dajcie wiecej szczegolow bedzie lepszy efekt.

2. po "wytrzasnieciu" krasnoludkow z krzakow kiedy sie na nie najedzie pokazuje sie lapka - po co?

3. w oknach scrolle sa TRAGICZNE (!!!)

4. wijace sie rosliny z prawej strony wija sie troche mocno nie naturalnie.( funkcje R.Pennera powinny pomoc)

5. menu w oknach? to chyba tymczasowe co ?;) no porazka na maxa dajcie ta czcionke co jest z boku napis "farma" i jakis ladny prosty efekt po najechaniu i bedzie lepiej.

6. po otworzenu okna z textem pod spodem wciaz jest aktywna "łapka" na drzewie ( my_btn.enabled = false; zalatwi sprawe)

7. w nowosciach jest tylko troszeczke textu a pomimo to mozna go przewinac skrolami poza ekran -po co?

zgaduje ze macie skrolle na mc i ladowany text do srodka tego mc

(proponuje pobierac dlugosc textu wzgledem wielkosci mc i od tego uzaleznic pojawianie sie i ukrywanie scrolli)

 

a tak ogolnie to moze byc, fajny pomysl, calkiem nie kiepskie wykonanie, ale diabel tkwi w szczegółach :)

pzdr.

 

o jeszcze jedno znalazlem :)

po kliknieciu na obrrazek otwiera sie w nowym oknie przegladarki. a nie lepiej by bylo gdyby otwieralo sie flashowe okienko "nad" w ktorym jest text?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za posta. Takich postów brakuje na tych forach, kurcze... Aż mnie zagiołeś w niektórych momentach:

- popatrzę na te funkcje r. pennera.

- menu to niestety nie tymczasowe, ale kurde, może i masz rację, że nie tego może wyglądać...

- możesz przybliżyć problem pobierania długości tekstu względem wielkości mc? próbowałem to zrobić, ale chyba zabrakło mi umiejętności.

- otwieranie obrazka w innym oknie to taki obleśny rezultat tego, że chcieliśmy to oddać "już" i łatwiej poświęcić 2 min na wpisanie w jedno miejsce jednej linijki niż 30 na zrobienie tego obrazka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak brakowalo takich postow to postaram sie wypelnic ta luke, pewnie niektorzy mnie znienawidza tak jak na innych forach ale co tam ;)

tu masz kod do dynamicznego ladowania duzego jpg (pisalem z glowy takze moga gdzies byc byki ;) )

kod:

 ladowanieJpega = function (__url) {
   // utworzenie mc w ktorym zaladujesz foto
   this.createEmptyMovieClip("nafoto", 1);
   // zaladowanie duzego jpg
   // __url to nazwa duzego jpg
   this.nafoto.loadMovie(this.__url);
   this.createTextField("procenty", 3, 485, 375, 70, 20);
   this.procenty._visible = 1;
   this.onEnterFrame = function() {
       var l = this.nafoto.getBytesLoaded();
       var t = this.nafoto.getBytesTotal();
       // wstrzymanie wgrywania jpg podczas ladowania
       if (t>100) {
           var p = Math.floor(100*l/t);
           this.procenty.text = "loading "+p+" %";
           if (p == 100) {
               this.procenty.text = "";
               this.procenty._visible = 0;
               delete this.onEnterFrame;
           }
       }
   };
};

 

w przycisku dajesz :

on(release){

ladowanieJpega(i tu wpisujesz url do jpg)

};

 

powiedz mi w jaki sposob ladujesz

text do tego pola to pomysle nad kodem o ktory pytales

 

pzdr.

 

p.s do admina: a gdzie tag [AS CODE] ;)

troche nieczytelne te kolory w tym

 tagu czy nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. zaraz. Nie wiem dlaczego piszesz mi jak zrobić loadera na jpg'a ;) Hmm.. One tam są , ale nie ma paska postępu ani procentów. Chodzi mi o loadowanie tych miniaturek. Ale dzięki w każdym razie ;). Pewnie to jest odniesienie do otwierania obrazków po kilknięciu w oknie flasha.

Wiem jak to zrobić, ale nie będę już nic zmieniać, bo projekt jest oddany, ale chętnie naucze się tej opcji z dostosowaniem wielkości pola tekstowego do tekstu w nim.

 

Tekst wczytuje z pliku .txt najbardziej popularną metodą:

 

menuText = new LoadVars();

menuText.load(variablepath);

menuText.onLoad = function(success) {

};

var format = new TextField.StyleSheet();

format.load(stylepath);

 

Coś takiego. A przesuwanie to pole tekstowe w klipie, który jest rpzesuwany w górę i w dół pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. zaraz. Nie wiem dlaczego piszesz mi jak zrobić loadera na jpg'a ;)

widze ze kolega sie nie wczytal w kod :P

poczytaj i zobacz co to daje bo dalem Ci gotowca.

 

z tym texte to chcialem ci dac kod ale chyba bedzi elepiej jak cie naprowadze a sam dojdziesz do wszystkiego

wiec:

1. musisz pobrac wysokosc tej maski

2. musisz pobrac dlugosc textu (ew. wysokosc pola text jezeli masz je utworzone recznie )

3. porownac

4. dac warunek if();

5. jak text powinien byc scrollowany to przyciski._visible =1, jak nie t= _visible = 0

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. dobra to co piszesz to jest logiczne. Ale problemy są takie:

- maska ma stałą wysokość. przykrywa pole tekstowe.

- jak pobrać długość tekstu ?

- pola tekstowe nie są dynamicznie zależne od długości tekstu tak? tak mi się zdaje.

- więc generalnie sprawa rozchodzi się w tym miejscu - jak obczaić ile linii zawiera tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz rok temu eykorzystalem to w jednej przezentacji

wiec... da sie :D

ale kombinowac trzeba

wogole jedno pytanie :

czemu scrllujesz mc a nie samo pole textow skoro jest stale

bylo by latwiej

to raz,

a dwa

co bedzie jak newsow bedzie wiecej niz mijsca w polu textowym na literki?

bedzie uciety text, czy sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ja wiem (mój mistrzunio to Hz ;)) to jak dasz bitmape i loadera do całej sceny to nim ci pokaze loadera to tak od ok 80% dopiero będzie szło bo bitmapa strasznei obciąża a jak wczytasz najpierw scene, potem np dodatkowy loader do bitmapy to powinno byc git :P ps słuchaj Hz dobrze gada :P

 

ja tez nei mogłem tego załapać na początku i sie upierałem a teraz jest git...dajesz np loading potem...loading bitmap lub background i efekt jest kozacki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności