Skocz do zawartości

Szyby, światła itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomek_TK
Napisano

Podczas modelowania samochodu natrafilem na problem szyb i swiatel. Chodzi o to ze na szybe musze dac inny material niz na karoserie. Mozna to zrobic na co najmniej dwa sposoby:

1) Zaznaczyc polygony reprezentujace szybe w karoserii i przypisac im odpowiedni material (rozny od polygonow reprezentujacych reszte karoserii)

2) Stworzyc osobno szybe i osobno karoserie - sposob wydaje sie o wiele bardziej wygodny. Problem jednak w tym ze nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac. Moge sobie utworzyc osobno szybe, ale jesli przypisze meshsmoth do karoserii to wtedy szyba z karoseria sie nie dopasuja (poprzesuwaja sie wierzcholki karoserii ktore beda wchodzily na szybe). Podobna sytuacja wystepuje w przypadku swiatel. Jak Wy rozwiazujecie tego typu problemy?

 

Tomek

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Tomek_TK
Napisano
Ok ale czy to jest problem czy co?

 

Gdyby nie bylo problemu to bym nie pisal :)

 

Jak ktoś modeluje to wie takie rzeczy więc jako podręcznik to się nie sprawdza.

 

Ja staram sie modelowac i nie wiem...

 

Chyba zle sie zrozumielismy. Nie chodzilo mi o napisanie poradnika - chcialem tylko dac do zrozumienia, ze znam dwa sposoby na rozwiazanie mojego problemu. Jeden z nich jest naprawde malo wygodny, a drugi wygodny lecz sie kaszani przy meshsmoth. Szukam wiec udoskonalenia drugiego sposobu lub kolejnej metody (wygodnej i taka ktora pogodzi sie z meshsmoth)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności