hkropinski Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Witam1 Mam takie pytanie: robię model pszczoły i jak najlepiej zrobić włoski na jej odwłoku? Dzięki __________________ Moi faworyci - master kiełbaster, kozioo Pentium 4 3.400 MHz 512 MB RAM Geforce 6800 GT :) Bitwa 3D: Moment krytyczny atak Mrocznej Armii
gregorjan Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 Jeżeli chodzi o włosy i programy to płatny shaghair. darmowy ornatrix(czy jakoś tak), ale z tego co wiem to to są pojedyńcze włoskiwięc wydaje mi się że spline i scatter.
hcpiter Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 no moim zdaniem dla pojedynczych włosów to włsnie scatter(darmowe w maxie) jest nawet fajny tutorial jak zrobic trawe a trawa to podobnie jak włosy, no więc jak coś to tu ten tutorial: http://max3d.pl/tutoriale/kurs34/trawa.htm
hkropinski Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 wielkie dzięki __________________ Moi faworyci - master kiełbaster, kozioo Pentium 4 3.400 MHz 512 MB RAM Geforce 6800 GT :) Bitwa 3D: Moment krytyczny atak Mrocznej Armii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się