remanent Napisano 28 Czerwiec 2005 Share Napisano 28 Czerwiec 2005 Witam Zamieszczam próbny render takiej jedenej kuchni. Kiepska jakość ale częściej mogę wrzucac updaty. Jeśli coś nie gra, to powiedzcie, bo ja się dopiero uczę. Render w VRay'u skylight mult.0,2 i jedno omni mult. 1.0 First diffuse bounce 0,9; irradience map secondary bounces 0,8; global photon map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MOTHMAN Napisano 28 Czerwiec 2005 Share Napisano 28 Czerwiec 2005 Na razie niewiele jest - więc niewiele można powiedzieć . Przemyśl moze ustawienie kamery - kadr musi byc ciekawy żeby dobrze wyglądał w ujęciu innym niż kiedy kamera i target są na tej samej wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2005 ok, dzięki za radę. spróbuję wybrać bardziej dynamiczne ujęcia. póki co jeszcze muszę dokończyć sprzęt AGD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 razi brak AA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 No AA by sie przydało bo bardzo przeszkadzają wyostrzone krwędzie,moim zdaniem bardzo fajna scenka sie szykuje po zmnianie kamerky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2005 Dzięki za wsparcie. Na pewno z waszą pomocą wyjdzie z tego coś. Tak w ogóle to chciałbym zrobić dwie wersje (dzień - noc). dla hcpitera i xeav wersja z aaliasingiem a tymczasem lece zrobić zdjecia sprzetu bo na razie boje się robić wam zbliżenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 pracuj dalej nad ta scenka bo moze wyjdzie cos fajnego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2005 pracuję, pracuję. przy okazji przekopuję materiały nt. metali bo mam tu rochę aluminium które wypadałoby nie skopać. na razie scena przypomina stan obecny :D (foto) a tak w ogóle to chciałem zapytać co mam zrobic z tym komunikatem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 jak mawia mój nauczyciel - kolor emitowany przez słońce to beż a nie jak u ciebie błękit(vray) :] jak możesz to zapodawaj z aa i highres :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2005 rama okienna jak widać jeszcze do poprawy ale zastanawiają mnie te prostokątne skwary w cieniach. skąd to się bierze? czy to efekt tego błędu powyżej? jescze zlew dorzucam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2005 tutaj wersja bardziej "zachmurzona" i dokładniej widac co sie na podłodze dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 wymien shadery mebli etc bo narazie wylada jak same textury - zero glosu, reflectu itd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2005 spoko hindus materiały zostawiam sobie na koniec jak już będę miał wszystkie elementy. miałem dzis przymusową przerwę, ale żeby nie było że nic nie robie - piekarnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 No sprzęt sie fajnie modeluje, jestem ciekawy jak pojdzie ci z texturami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2005 z teksturami pewnie będę potrzebował więcej pomocy. skończe tylko okap i zabieram sie za materiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remanent Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2005 tak jak mówiłem z teksturami ciężko, najbardziej mnie stal męczy piekarnik- narazie bez znaczków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 stal ? - pociągnij jakimś shaderem mało masz opcji :] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się