remanent Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Witam Zamieszczam próbny render takiej jedenej kuchni. Kiepska jakość ale częściej mogę wrzucac updaty. Jeśli coś nie gra, to powiedzcie, bo ja się dopiero uczę. Render w VRay'u skylight mult.0,2 i jedno omni mult. 1.0 First diffuse bounce 0,9; irradience map secondary bounces 0,8; global photon map
MOTHMAN Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Na razie niewiele jest - więc niewiele można powiedzieć . Przemyśl moze ustawienie kamery - kadr musi byc ciekawy żeby dobrze wyglądał w ujęciu innym niż kiedy kamera i target są na tej samej wysokości.
remanent Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 ok, dzięki za radę. spróbuję wybrać bardziej dynamiczne ujęcia. póki co jeszcze muszę dokończyć sprzęt AGD
hcpiter Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 No AA by sie przydało bo bardzo przeszkadzają wyostrzone krwędzie,moim zdaniem bardzo fajna scenka sie szykuje po zmnianie kamerky.
remanent Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Dzięki za wsparcie. Na pewno z waszą pomocą wyjdzie z tego coś. Tak w ogóle to chciałbym zrobić dwie wersje (dzień - noc). dla hcpitera i xeav wersja z aaliasingiem a tymczasem lece zrobić zdjecia sprzetu bo na razie boje się robić wam zbliżenia ;)
JunioR Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 pracuj dalej nad ta scenka bo moze wyjdzie cos fajnego :)
remanent Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 pracuję, pracuję. przy okazji przekopuję materiały nt. metali bo mam tu rochę aluminium które wypadałoby nie skopać. na razie scena przypomina stan obecny :D (foto) a tak w ogóle to chciałem zapytać co mam zrobic z tym komunikatem:
Hindus Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 jak mawia mój nauczyciel - kolor emitowany przez słońce to beż a nie jak u ciebie błękit(vray) :] jak możesz to zapodawaj z aa i highres :P
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 rama okienna jak widać jeszcze do poprawy ale zastanawiają mnie te prostokątne skwary w cieniach. skąd to się bierze? czy to efekt tego błędu powyżej? jescze zlew dorzucam
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 tutaj wersja bardziej "zachmurzona" i dokładniej widac co sie na podłodze dzieje
Hindus Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 wymien shadery mebli etc bo narazie wylada jak same textury - zero glosu, reflectu itd :P
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 spoko hindus materiały zostawiam sobie na koniec jak już będę miał wszystkie elementy. miałem dzis przymusową przerwę, ale żeby nie było że nic nie robie - piekarnik
JunioR Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 No sprzęt sie fajnie modeluje, jestem ciekawy jak pojdzie ci z texturami.
remanent Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 z teksturami pewnie będę potrzebował więcej pomocy. skończe tylko okap i zabieram sie za materiały
remanent Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 tak jak mówiłem z teksturami ciężko, najbardziej mnie stal męczy piekarnik- narazie bez znaczków
Hindus Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 stal ? - pociągnij jakimś shaderem mało masz opcji :] ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się