Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zamieszczam próbny render takiej jedenej kuchni. Kiepska jakość ale częściej mogę wrzucac updaty. Jeśli coś nie gra, to powiedzcie, bo ja się dopiero uczę.

 

Render w VRay'u

skylight mult.0,2 i jedno omni mult. 1.0

First diffuse bounce 0,9; irradience map

secondary bounces 0,8; global photon map

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie niewiele jest - więc niewiele można powiedzieć .

Przemyśl moze ustawienie kamery - kadr musi byc ciekawy żeby dobrze wyglądał w ujęciu innym niż kiedy kamera i target są na tej samej wysokości.

Napisano
  • Autor

ok, dzięki za radę. spróbuję wybrać bardziej dynamiczne ujęcia.

póki co jeszcze muszę dokończyć sprzęt AGD

Napisano

No AA by sie przydało bo bardzo przeszkadzają wyostrzone krwędzie,moim zdaniem bardzo fajna scenka sie szykuje po zmnianie kamerky.

Napisano
  • Autor

Dzięki za wsparcie.

Na pewno z waszą pomocą wyjdzie z tego coś.

Tak w ogóle to chciałbym zrobić dwie wersje (dzień - noc). dla hcpitera i xeav wersja z aaliasingiem a tymczasem lece zrobić zdjecia sprzetu bo na razie boje się robić wam zbliżenia ;)

Napisano
  • Autor

pracuję, pracuję. przy okazji przekopuję materiały nt. metali bo mam tu rochę aluminium które wypadałoby nie skopać. na razie scena przypomina stan obecny :D (foto)

 

a tak w ogóle to chciałem zapytać co mam zrobic z tym komunikatem:

Napisano

jak mawia mój nauczyciel - kolor emitowany przez słońce to beż a nie jak u ciebie błękit(vray) :] jak możesz to zapodawaj z aa i highres :P

Napisano
  • Autor

rama okienna jak widać jeszcze do poprawy ale zastanawiają mnie te prostokątne skwary w cieniach. skąd to się bierze? czy to efekt tego błędu powyżej?

 

jescze zlew dorzucam

Napisano
  • Autor

tutaj wersja bardziej "zachmurzona" i dokładniej widac co sie na podłodze dzieje

Napisano

wymien shadery mebli etc bo narazie wylada jak same textury - zero glosu, reflectu itd :P

Napisano
  • Autor

spoko hindus materiały zostawiam sobie na koniec jak już będę miał wszystkie elementy.

miałem dzis przymusową przerwę, ale żeby nie było że nic nie robie - piekarnik

Napisano

No sprzęt sie fajnie modeluje, jestem ciekawy jak pojdzie ci z texturami.

Napisano
  • Autor

z teksturami pewnie będę potrzebował więcej pomocy. skończe tylko okap i zabieram sie za materiały

Napisano
  • Autor

tak jak mówiłem z teksturami ciężko, najbardziej mnie stal męczy

 

piekarnik- narazie bez znaczków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności