Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Zamieszczam próbny render takiej jedenej kuchni. Kiepska jakość ale częściej mogę wrzucac updaty. Jeśli coś nie gra, to powiedzcie, bo ja się dopiero uczę.

 

Render w VRay'u

skylight mult.0,2 i jedno omni mult. 1.0

First diffuse bounce 0,9; irradience map

secondary bounces 0,8; global photon map

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie niewiele jest - więc niewiele można powiedzieć .

Przemyśl moze ustawienie kamery - kadr musi byc ciekawy żeby dobrze wyglądał w ujęciu innym niż kiedy kamera i target są na tej samej wysokości.

Napisano

Dzięki za wsparcie.

Na pewno z waszą pomocą wyjdzie z tego coś.

Tak w ogóle to chciałbym zrobić dwie wersje (dzień - noc). dla hcpitera i xeav wersja z aaliasingiem a tymczasem lece zrobić zdjecia sprzetu bo na razie boje się robić wam zbliżenia ;)

Napisano

pracuję, pracuję. przy okazji przekopuję materiały nt. metali bo mam tu rochę aluminium które wypadałoby nie skopać. na razie scena przypomina stan obecny :D (foto)

 

a tak w ogóle to chciałem zapytać co mam zrobic z tym komunikatem:

Napisano

jak mawia mój nauczyciel - kolor emitowany przez słońce to beż a nie jak u ciebie błękit(vray) :] jak możesz to zapodawaj z aa i highres :P

Napisano

rama okienna jak widać jeszcze do poprawy ale zastanawiają mnie te prostokątne skwary w cieniach. skąd to się bierze? czy to efekt tego błędu powyżej?

 

jescze zlew dorzucam

Napisano

spoko hindus materiały zostawiam sobie na koniec jak już będę miał wszystkie elementy.

miałem dzis przymusową przerwę, ale żeby nie było że nic nie robie - piekarnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności