Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

 

Modeluję głowe smoka i mam dwa lustrzane odbicia. Nie ma tylko pojecia jak je ładnie połaczyć, żeby to jakos wygladało. Na razie jest to boolean, na załaczonym obrazku widac mniej więcej o co mi chodzi.

 

PS. Przy okazji, wiem, że to nie ten dział, ale... Jak zrobić, żeby teksturka mi się nie rozciągała tak jak tam na rogu smoka?

 

pozdrawiam, Maciek.

 

ZAŁĄCZNIK:

 

dragondilemma0yb.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

uzyj modyfikatora symmetry, co do teksturowania to wiecej tlumaczenia, zaznaczasz plaszczyzny w trybie edycji editable costam, i nadajesz zaznaczonym platom sitki ID(na samym dole w rozwijanej rolecie z prawej strony, jest ramka materials ID musisz ja zaznaczyc , wpisac liczbe i enter, zaznaczony plat ma swoj numer) dzieki ktoremu material w tym przypadku multi sub object bedzie mogl rozpoznac, nastepnie musisz koordynaty zmapowac, dokladnie w tym miejscu maly error wlasnie jak powinna sie potoczyc dalej praca?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności