Blaster Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 Cześć. Modeluję głowe smoka i mam dwa lustrzane odbicia. Nie ma tylko pojecia jak je ładnie połaczyć, żeby to jakos wygladało. Na razie jest to boolean, na załaczonym obrazku widac mniej więcej o co mi chodzi. PS. Przy okazji, wiem, że to nie ten dział, ale... Jak zrobić, żeby teksturka mi się nie rozciągała tak jak tam na rogu smoka? pozdrawiam, Maciek. ZAŁĄCZNIK:
asfalton Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 uzyj modyfikatora symmetry, co do teksturowania to wiecej tlumaczenia, zaznaczasz plaszczyzny w trybie edycji editable costam, i nadajesz zaznaczonym platom sitki ID(na samym dole w rozwijanej rolecie z prawej strony, jest ramka materials ID musisz ja zaznaczyc , wpisac liczbe i enter, zaznaczony plat ma swoj numer) dzieki ktoremu material w tym przypadku multi sub object bedzie mogl rozpoznac, nastepnie musisz koordynaty zmapowac, dokladnie w tym miejscu maly error wlasnie jak powinna sie potoczyc dalej praca?
Blaster Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Hem, hem... Dotąd zrozumiałem ;) Czekam na ciąg dalszy, he he. Dzieki Asfalton. Pzdr.
3dsmaxman Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 a tak dokladniej modyfikatora symmetry z wlaczona opcja weld treshold (bo te problemy to nie zweldowanych wierzcholkow oraz meshsmootha)
Rekomendowane odpowiedzi