Blaster Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Cześć. Modeluję głowe smoka i mam dwa lustrzane odbicia. Nie ma tylko pojecia jak je ładnie połaczyć, żeby to jakos wygladało. Na razie jest to boolean, na załaczonym obrazku widac mniej więcej o co mi chodzi. PS. Przy okazji, wiem, że to nie ten dział, ale... Jak zrobić, żeby teksturka mi się nie rozciągała tak jak tam na rogu smoka? pozdrawiam, Maciek. ZAŁĄCZNIK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalton Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 uzyj modyfikatora symmetry, co do teksturowania to wiecej tlumaczenia, zaznaczasz plaszczyzny w trybie edycji editable costam, i nadajesz zaznaczonym platom sitki ID(na samym dole w rozwijanej rolecie z prawej strony, jest ramka materials ID musisz ja zaznaczyc , wpisac liczbe i enter, zaznaczony plat ma swoj numer) dzieki ktoremu material w tym przypadku multi sub object bedzie mogl rozpoznac, nastepnie musisz koordynaty zmapowac, dokladnie w tym miejscu maly error wlasnie jak powinna sie potoczyc dalej praca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaster Posted June 29, 2005 Author Share Posted June 29, 2005 Hem, hem... Dotąd zrozumiałem ;) Czekam na ciąg dalszy, he he. Dzieki Asfalton. Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dsmaxman Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 a tak dokladniej modyfikatora symmetry z wlaczona opcja weld treshold (bo te problemy to nie zweldowanych wierzcholkow oraz meshsmootha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts