Blaster Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 Cześć. Modeluję głowe smoka i mam dwa lustrzane odbicia. Nie ma tylko pojecia jak je ładnie połaczyć, żeby to jakos wygladało. Na razie jest to boolean, na załaczonym obrazku widac mniej więcej o co mi chodzi. PS. Przy okazji, wiem, że to nie ten dział, ale... Jak zrobić, żeby teksturka mi się nie rozciągała tak jak tam na rogu smoka? pozdrawiam, Maciek. ZAŁĄCZNIK: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 29 Czerwiec 2005 Share Napisano 29 Czerwiec 2005 uzyj modyfikatora symmetry, co do teksturowania to wiecej tlumaczenia, zaznaczasz plaszczyzny w trybie edycji editable costam, i nadajesz zaznaczonym platom sitki ID(na samym dole w rozwijanej rolecie z prawej strony, jest ramka materials ID musisz ja zaznaczyc , wpisac liczbe i enter, zaznaczony plat ma swoj numer) dzieki ktoremu material w tym przypadku multi sub object bedzie mogl rozpoznac, nastepnie musisz koordynaty zmapowac, dokladnie w tym miejscu maly error wlasnie jak powinna sie potoczyc dalej praca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blaster Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2005 Hem, hem... Dotąd zrozumiałem ;) Czekam na ciąg dalszy, he he. Dzieki Asfalton. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 30 Czerwiec 2005 Share Napisano 30 Czerwiec 2005 a tak dokladniej modyfikatora symmetry z wlaczona opcja weld treshold (bo te problemy to nie zweldowanych wierzcholkow oraz meshsmootha) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi