Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Modeluję głowe smoka i mam dwa lustrzane odbicia. Nie ma tylko pojecia jak je ładnie połaczyć, żeby to jakos wygladało. Na razie jest to boolean, na załaczonym obrazku widac mniej więcej o co mi chodzi.

 

PS. Przy okazji, wiem, że to nie ten dział, ale... Jak zrobić, żeby teksturka mi się nie rozciągała tak jak tam na rogu smoka?

 

pozdrawiam, Maciek.

 

ZAŁĄCZNIK:

 

dragondilemma0yb.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 805
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uzyj modyfikatora symmetry, co do teksturowania to wiecej tlumaczenia, zaznaczasz plaszczyzny w trybie edycji editable costam, i nadajesz zaznaczonym platom sitki ID(na samym dole w rozwijanej rolecie z prawej strony, jest ramka materials ID musisz ja zaznaczyc , wpisac liczbe i enter, zaznaczony plat ma swoj numer) dzieki ktoremu material w tym przypadku multi sub object bedzie mogl rozpoznac, nastepnie musisz koordynaty zmapowac, dokladnie w tym miejscu maly error wlasnie jak powinna sie potoczyc dalej praca?

Napisano
  • Autor

Hem, hem... Dotąd zrozumiałem ;) Czekam na ciąg dalszy, he he. Dzieki Asfalton. Pzdr.

Napisano

a tak dokladniej modyfikatora symmetry z wlaczona opcja weld treshold (bo te problemy to nie zweldowanych wierzcholkow oraz meshsmootha)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności