Napisano 1 Lipiec 200519 l Chodzi mi o to aby zrobić jak najbardziej realistyczny materiał metalu na czołg najlepiej ciemnozielony z zabrudzeniami macie może jakies ciekawe pomysły z których można by zaczerpnąć wiedzy na ten temat??
Napisano 1 Lipiec 200519 l powiem tylko jedno: najlepiej Unwrap UWV a potem namaluj ręcznie textukę w PS PS: natychmiast zmieniaj avatara!!! masz prawa autorskie?? ;)
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor No tak ale w tych ustawienich materiału nie wiem co i jak dalej zrobic żeby to było jak najbardziej realne potem musze zrobic równiez materiał na pokrycie terenu :) tez realny aloe to moje pierwsze kroki w 3D studio więc jeszcze nie dokładnie wiem jak to zrobic. Że tak powiem dopiero raczkuje w 3D studio ale dobrze mi idzie :)
Napisano 1 Lipiec 200519 l 1) Jaki render 2) Tutki 3) Praktyka 4) dobre HDRI 5) Stary nie ma gotowych rozwiązań na wszystko najpierw zrób model potem go ładnie tak jak tweety napisał unwarpem porozkładaj no i keja do PS'a tam zrobić difusa, reflecta i gloosy'a mapki.
Napisano 1 Lipiec 200519 l małe tłumaczenie: "difusa" - diffuse map (kolor i ogólna textura). "reflecta" - reflection map (odbicia rzeczywiste albo mapowane). "gloosy'a" - glossines map (połyskliwość materiału). "HDRI" - High Dynamic Range Image - czyli mapa imitująca otoczenie idealnie nadająca się do scen zewnętrznych. "Unwrap UVW" - rozkładanie siatki obiektu według współrzędnych mapowania (np: dokładnie można dopasować obicie lakieru na czołgu do krawędzi). Polecam też "Bodypaint3D". Ciekawe narzędzie pozwalające na malowanie bezpośrednio na modelu w maxie. To tak jakbyś nie wiedział o co chodzi (i co wpisać w helpie). :D pozdrawiam
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor dzieki za pomoc przyda sie :):):):):):) troche będzie zabawy właśnie chodziło mi o to żeby wiedzieć gdzie ikiedy czego użyć dzięki jeszcze raz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto