Skocz do zawartości

Jak zrobić materiał na pokrycie czołgu??


dream_arts

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

No tak ale w tych ustawienich materiału nie wiem co i jak dalej zrobic żeby to było jak najbardziej realne potem musze zrobic równiez materiał na pokrycie terenu :) tez realny aloe to moje pierwsze kroki w 3D studio więc jeszcze nie dokładnie wiem jak to zrobic. Że tak powiem dopiero raczkuje w 3D studio ale dobrze mi idzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Jaki render

2) Tutki

3) Praktyka

4) dobre HDRI

5) Stary nie ma gotowych rozwiązań na wszystko najpierw zrób model potem go ładnie tak jak tweety napisał unwarpem porozkładaj no i keja do PS'a tam zrobić difusa, reflecta i gloosy'a mapki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe tłumaczenie:

"difusa" - diffuse map (kolor i ogólna textura).

"reflecta" - reflection map (odbicia rzeczywiste albo mapowane).

"gloosy'a" - glossines map (połyskliwość materiału).

"HDRI" - High Dynamic Range Image - czyli mapa imitująca otoczenie idealnie nadająca się do scen zewnętrznych.

"Unwrap UVW" - rozkładanie siatki obiektu według współrzędnych mapowania (np: dokładnie można dopasować obicie lakieru na czołgu do krawędzi).

Polecam też "Bodypaint3D". Ciekawe narzędzie pozwalające na malowanie bezpośrednio na modelu w maxie.

To tak jakbyś nie wiedział o co chodzi (i co wpisać w helpie). :D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności