dariusz Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 widac progres!!! coraz ladniej, tak... sielankowo:) ale chyba masz niska rozdzialke textur (podłoze)
andrzejp Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Napisano 13 Sierpień 2005 Pierwsze renderki z environment...Dodane: Korzenie do drzewka, i spadajaca woda wodospadu To nie jest ten efekt ktory chchcialem osiagnac ale juz jest blizej niz dalej :) Pozdro wszystkim bioracym udzial w bitwie
andrzejp Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Napisano 13 Sierpień 2005 widac progres!!! coraz ladniej, tak... sielankowo:) ale chyba masz niska rozdzialke textur (podłoze) No moze troszke :) A jak ogolnie sie prezentuje??. Jak cos to jutro umieszcze pierwsze screeny z babeczka w terenie... Pozdro
andrzejp Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Napisano 13 Sierpień 2005 Model bardzo ładny i w 100% popieram Hermana z pierwszych postów. Zmarnowany temat. Model ładny pod względem modelingu nie pomysłu. Bo wygląda jak facetka która zaraz ma zamiar jeżdzić na kosmicznym windsurfingu, a potem iśc do międzygalaktycznego centrum handlowego w krainie Jet'a Jetsona. Te rękawiczki rodem z kreskówki Hanna Barbery:). Te rekawice to na razie taki pierwsze screeny, nawet nie otekturowane, wiec nie ma co sie sugerowac... Nie mozna jeszcze mowic czy zmarnowany temat. Jakos tutaj nie widzialem podobnej pracy, wiec... Pozdro
hkropinski Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 andrzejp -> a umiesz edytować posty??? a co do pracy to może być
dariusz Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 ogolnie jest fajnie , podoba mi sie. chociaz trudno cos dokladniej ocenic bo sa slabe renderki:( i kompresja robi swoje...
andrzejp Napisano 2 Wrzesień 2005 Autor Napisano 2 Wrzesień 2005 Nowy updacik po dosc dlugiej przerwie :P Ach te wakacje nie pozwalaja sie skoncentrowac :) Ale wszystko co dobre szybko sie konczy. Pozdro all
andrzejp Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Napisano 6 Wrzesień 2005 Dodalem do pracki orla, ktory wzbija sie w powietrze w trakcie skoku mojej bohaterki... Jak sie wam podoba?? Pozdro
emer Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 orzeł troche nielot... :) tekstury leżą, na obrazku właściwym musiałem sie go naszukać zeby go zobaczyć... cóż moze oczy już nie te :)
andrzejp Napisano 7 Wrzesień 2005 Autor Napisano 7 Wrzesień 2005 orzeł troche nielot... :) tekstury leżą, na obrazku właściwym musiałem sie go naszukać zeby go zobaczyć... cóż moze oczy już nie te :) Jesli o to chodzi, ze teksturki sa kiepskie to go robilem przez jakas godzinke. Wiec jdzisiaj jeszcze beda poprawki aczkolwiek jak na 1h pracy wyglada calkiem niezle. :P
JmTm00 Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 Ja jestem ciekaw czy ta perspektywa to twoj zamysl byl, bo troche tak wyglada jakby to sie wszystko na malej kulce dzialo ;) Przesun kruka, bo wyglada jakby siedzial na kamieniu, osobiscie dodalbym cos do tla (gory doliny jakies)...
andrzejp Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 Ja jestem ciekaw czy ta perspektywa to twoj zamysl byl, bo troche tak wyglada jakby to sie wszystko na malej kulce dzialo ;) Przesun kruka, bo wyglada jakby siedzial na kamieniu, osobiscie dodalbym cos do tla (gory doliny jakies)... Ustawienie sceny jest w fazie testow, prace nad reszta sa w toku i mysle ze na efekty dlugo nie bedzie trzeba czekac. Do scenki dodam jeszcze gory w tle. Pozdro
Leru Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 andrzejp -> duży plus za wytrwałość :) Trawę można w tym poprawić na szybko (zrobić bardzo prosty obiekt np. 3 źdźbła trawy, i dodać element zróżnicowania skali kopii). Funkcja scatter szybko to powinna załatwić :)
Rekomendowane odpowiedzi