Shogun 3D Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Witam. Mam pewien problem: robię model poduszkowca do animacji i chciałbym do siłowników w wysięgnikach dorobic okablowanie, przy czym zależy mi na tym, by oba konce kabla były zamocowane tam, gdzie ja chcę, a reszta ma w elastyczny sposób dostosowywać sie do ruchów pracujacego wysięgnika. Czy ktoś mógłby pomóc mi rozwiazać ten problem? ponizej załączam renderek, na którym dorysowałem ewentualne przyszłe okablowanie. Z góry dziekuję. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarCon Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Do tego miejsca dochodzą chyba przewody w których znajduje się olej mocno sprężony który użytkują siłowniki chyba że się mylę :) Ja tylko tak technicznie :) Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 mam nadzieje ze pomoglem na GG... :) Dla reszty forumowiczow dodam ze dobrym pomyslem jest uzycie zwyklego Skina gdzie zamiast kosci podpinamy Splina.... Spline bardzo dobrze sobie radzi z deformacjami wezy i innych tym podobnych. Wiechcholki splina mozna podpiac do dowolnych obiektow przy pomocy Linked XForm. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted July 5, 2005 Author Share Posted July 5, 2005 Ja dodam tylko od siebie, że w tym przypadku, we współpracy z Krisem zrobiłem to tak: spline'owi nadałem po prostu opcje renderable, zaś ze względu, że tłoku nie da sie podpiąć zwykłym linkowaniem, to zlinkowałem splina do małego boxa (moze być dummy), zas boxa potraktowałem attach constraint do odpowiedniej scianki tłoku. Kris, jeszcze raz wielkie dzięki. Jak dodam okablowanie i to zanimuję, to postaram sie dać linka do tej całej animacji, a póki co wkrótce wstawie stila. :) :) Oto obiecany still: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarCon Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 A ja juz myślałem że ten wątek wymarł,bo takie mam odczucie.Dzięki Kris_R za reanimację :) Szkoda że nikt nie potrafi mi rozjaśnić sytuacjii na riggowaniu :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now