Jump to content

Animacja kabli


Shogun 3D

Recommended Posts

Witam. Mam pewien problem: robię model poduszkowca do animacji i chciałbym do siłowników w wysięgnikach dorobic okablowanie, przy czym zależy mi na tym, by oba konce kabla były zamocowane tam, gdzie ja chcę, a reszta ma w elastyczny sposób dostosowywać sie do ruchów pracujacego wysięgnika. Czy ktoś mógłby pomóc mi rozwiazać ten problem? ponizej załączam renderek, na którym dorysowałem ewentualne przyszłe okablowanie. Z góry dziekuję. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

mam nadzieje ze pomoglem na GG... :)

 

Dla reszty forumowiczow dodam ze dobrym pomyslem jest uzycie zwyklego Skina gdzie zamiast kosci podpinamy Splina.... Spline bardzo dobrze sobie radzi z deformacjami wezy i innych tym podobnych.

Wiechcholki splina mozna podpiac do dowolnych obiektow przy pomocy Linked XForm.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja dodam tylko od siebie, że w tym przypadku, we współpracy z Krisem zrobiłem to tak: spline'owi nadałem po prostu opcje renderable, zaś ze względu, że tłoku nie da sie podpiąć zwykłym linkowaniem, to zlinkowałem splina do małego boxa (moze być dummy), zas boxa potraktowałem attach constraint do odpowiedniej scianki tłoku.

Kris, jeszcze raz wielkie dzięki. Jak dodam okablowanie i to zanimuję, to postaram sie dać linka do tej całej animacji, a póki co wkrótce wstawie stila. :)

:)

Oto obiecany still:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy