Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich , mam następujące pytanie. Na pewno widzieliście na discowery chanel animacje (na białym tle) gdzie przedstawiono obiekty zbudowane z siatki w tej animacji w pewnym momencie był takie rosnące, samo składające się budynki (przelatywał f-15 pojawiał się jakiś satelita). Zastanawiam się jak uzyskać taki efekt budynków rosnących albo samo budujących się. Czy może przez animacje każdego obiektu /żebra budynku z osobna (żmudna robota). Czy jest jakiś na to sposób ???

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mysle ze najprostszym bylo by zastosowanie mapy blend ...

 

w slocie dla pierszego materialu daj material budynku a w drugim material z opacity (lub transparency) na 0 ... czyli przeźroczyste ... a w slocie mask dac animowaną mape gradient gdzie kolor bialy to wartosc maxymalna a czarny to minimalna ...

 

poprzez mapowanie UVW map box mozna bylo by uzyskac efekt powsającego budynku od podstawy w gore ...

 

to najprostsze rozwiązanie ... wg. mnie najbardziej rozsądne ...

Napisano
  • Autor

Hmm rzeczywiście niby banalnie proste a jakoś nie pomyślałem o blendzie ....jutro zabiorę się za składanie budynku i wypróbuje (gdybym chciał nierównomierny wzrost tego budynku trzeba by jakoś animowalną maskę chyba narysować???). Inne pytanie coś tu na forum czytałem o pluginie growth czy jakoś tak ... nadał by się do wykonania takiego wzrostu ? A ewentualnie jak byś rozwiązał animacje budynku który sam składa się z spadających z góry elementów???

 

Wiem zadaje dużo pytań ale kto pyta ten nie błądzi :D

Napisano

animacja ze spadajacych elementów to moze reactorem mozna bylo by zanimowac budynek skladajacy sie z elementów i przeprowadzic symulacje z ujemną wartoscią gravity ...pozneij jedynie zmontowac animacje od tylu i tyle ... lub same klucze animacji poszczegolnych elementow jakos odbić ...

 

co do nie rowno miernego skladanai sie budynku to przeciez i tak i tak trzeba bylo by zanimowac samą mape gradient ... a animowac mzoan do woli ... takze nie rownomiernie ...

Napisano

Nie pamiętam juz dokładnie tej reklamy, ale wydaje mi się, że tam obiekty pojawiały się jeden po drugim, a wtedy blend i nawet animowana mapa wysiadają.

Napisano
  • Autor

Dzięki za info Marcin. .. nic zostało tylko wymodelować i wypróbować obie metody, pomys z reaktorem jest git trochę będzie zabawy z kamerą którą będę musiał puścić odwróconą ale jakoś to wykonam :)

Napisano

To nie chodzi o odwracanie kamery, tylko o ujemną wartośc grawitacji, render do klatek i montaż od ostatniej do pierwszej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.