Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

to jest moja 1 praca :]

3 dni pracy po ok 4 godziny

 

ok

poprawilem troche oswietlenie, nadalem teksture scianie i zmniejszylem odbicia na podlodze

:]

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jestes "Poczadkujacy" czyli po czad(t)ach k(ps)ujesz? zmiejsz reflection na podlodze, i wyrenderuj jeszcze raz, bo nie jest to najgorsza praca.. powodzenia. pozdr

 

EDIT: s.c.e.n.a. - originalna nazwa;)

Napisano

jak na początki nie jest źle, modelowanie nawet ok, materiały odstają najbardziej, daj jakąś teksturkę na ścianie i faktycznie zrób coś z tą podłogą:)

Pozdrawiam i walcz dalej!

Napisano
jestes "Poczadkujacy" czyli po czad(t)ach k(ps)ujesz? zmiejsz reflection na podlodze, i wyrenderuj jeszcze raz, bo nie jest to najgorsza praca.. powodzenia. pozdr

 

EDIT: s.c.e.n.a. - originalna nazwa;)

 

 

czady - tak

czaty - nie

kuje - 3d

psuje - mozg sobie

;)

Napisano
czym to renderowałeś, bo render jest nienajlepszy :]

 

 

robilem to w 3ds max ale...

plik byl za duzy bym mogl go umiescic na forum wiec w photoshopie zmniejszylem troche wielkosci i jakosc

:/

Napisano

chodzi o renderer, czyli np: vray, mental, brazil itp. :>

jak dal mnie to scanline; materiały raytrace+fallof. podłoga Flat Mirror.

keep working :)

Napisano

Nie wiem o co chodzi z tymi renderami (vray, mental, brazil itp. J)… ale znalazłem i pisze, ze to jest „scanline” (jest jeszcze jeden do wyboru)

:]

 

A jeżeli chodzi o materiały to np. podłoga to: standard blinn ale w self-illumination dalem mape typu falloff a w niej dopiero flat mirror(„falloff type” ustawiłem na shadow/Ligot)

 

 

 

Ha nie wiem czy ktoś coś z tego zrozumie ale to nic ja jestem tu nowy :}

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności