Skocz do zawartości

Realistyczne ułożenie lin na krzywiźnie


MaGuu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem jak w temacie. Zapewne można to zrobić reactorem ale ja o nim nie mam zielonego pojęcia.

 

Opis: Mam obiekt i nad nim liny chciałbym je opuścic na ten obiekt tak zeby sobie realistycznie wisiały :P Nie mam pojęcia co wpisać w google, forumowa wyszukiwarka tez mało znalazła - pomóżcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Reactorem najlepiej, z tego co pamietam jest do tego specjalny obiekt Rope (?), poszukaj na necie jest sporo videotutoriali do reactora. Można spróbować splainy ( kształt opadających lin ) zrobic i potem do obiektu (liny) przypisać deform to path (czy jakos tak).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

streaker skorzystałem z Twojej rady :D i sobie zassałem helpa no i znalazłem to co mi było potrzebne.

 

Niestety pojawił się kolejny problem, dlaczego jak biorę symulacje i lina ładnie sobie opada to powstaje luka między obiektem a liną? o np taka luka :P Próbowałem wiele rozwiązań ale nic nie pomaga - moze ktoś z was spotkał się z czymś podobnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności