Jump to content

Ciemna strona moczu :D sciemnianie sceny


kulexy

Recommended Posts

moim zdaniem decydowanie nie dawaj wiecej swiatel jak nie musisz kazdy nowy lajt to duzo wiecej czasu na render

 

jasnosc sceny mozesz kontrolowac na wiele sposobow oto te ktore znam:

1. oslabianie samych swiatel (multiplier)

2. jesli uzywasz foton map to mozesz ostabiac photon power dla kazdego swiatla osobno albo globalnie w photon map serwer (czyli dla wszystkich naraz)

3. zmniejszyc filtr diffuse w energy filters w rolecie luma serwer

4. pobawic sie panelem cholera nie pamietam ale chyba exposure costam i tam masz parametr od jasnosci sceny (to ten pierwszy) i od kontrastu (gamma bodajze)

5. mozesz sciemniac na kilka sposobow materialy albo ich wspolczynnik odbijania swiatla (material brazil utility)

chyba tyle co mi przychodzi do glowy na teraz

 

a moze wogole sprobujesz z 1 swiatlem? mysle ze warto experyment szybki i prostry a moze wystarczy i bedziez krocej czekal na render

Link to comment
Share on other sites

a to takie z prawej ciemne to opona jest? chyba tak ale daj jej material 2sided albo cos bo nie widac wewnetrznej strony :D

 

i jak zrobiles np balkon i go kopiujesz do gory to troche go pozmieniaj bo wbrew pozorom troche widac ze szczebelki w barierce sa takie same itd i tak ze wszystkim jak cos kopijesz to albo trpxhe zmieniaj lbo troche inny material dawaj zeby sie nie czulo powtarzalnosci elementow

 

wogole ciekawa scenka ale rzeczywiscie potrzebuje troche mroku

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy