Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oczywiście szukałem na forum, trafiłem tu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=14926&highlight=reactor+attach , ale nie znalazłem odpowiedzi na problem:

 

Mam sobie splina w kolekcji Rope i chcę, aby jeden koniec sznurka był przyczepiony do jednego RB, a drugi do drugiego. Robię więc tak:

Zaznaczam sznurek, modyfikator "reactor Rope"->Vertex, zaznaczam jeden wertex na końcu sznurka, przycisk Attach to RigidBody, później w okienku Consrains (czy jakoś tak) klikam na poz "Attach to Rig.." i wskazuje jeden obiekt.

 

No i właśnie, jak podpiąć ten sznurek do drugiego RB? Gdy zaznaczam vertex na drugim koncu szurka i wykonuę dalej powyższe czynności, to sznurek w efekcie podpięty jest i tak tylko do jednego obiektu.

 

Stąd moje pytanie jak zrobić, aby było dobrze?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz użyc modyfikacj "mesh select" albo "spline select" (nie pamiętem dokładnie co jest dołanczane do kolekcji lin) wybrać fragment liny, który ma być przyczepiony do drugiego ciała i nadać modyfikację "attach to rigid body" na to zaznaczenie, później skonfigurować odpowiednio "Attach to Rigid Body".

Napisano

jubbaday ->nie mam nigdzie mdyfikatora attach to RB - mam max'a 7, a tu chyba nie ma takiego modyfikatora ,przynajmniej nie znalazłem.

 

Ok, problem rozwiązany metodą prób i błędów: zaznaczam vertex, klikam na Attach to Rb, później w rolecie Coinstrains klikam Keyframe Vertices (jakkolwiek to działa), i wtedy dopiero zaznaczam kolejny vertex, attachtoRB itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności