piotrek Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Oczywiście szukałem na forum, trafiłem tu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=14926&highlight=reactor+attach , ale nie znalazłem odpowiedzi na problem: Mam sobie splina w kolekcji Rope i chcę, aby jeden koniec sznurka był przyczepiony do jednego RB, a drugi do drugiego. Robię więc tak: Zaznaczam sznurek, modyfikator "reactor Rope"->Vertex, zaznaczam jeden wertex na końcu sznurka, przycisk Attach to RigidBody, później w okienku Consrains (czy jakoś tak) klikam na poz "Attach to Rig.." i wskazuje jeden obiekt. No i właśnie, jak podpiąć ten sznurek do drugiego RB? Gdy zaznaczam vertex na drugim koncu szurka i wykonuę dalej powyższe czynności, to sznurek w efekcie podpięty jest i tak tylko do jednego obiektu. Stąd moje pytanie jak zrobić, aby było dobrze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrojkaT Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 mamy gdzies video tutka tego, ale teraz ci nie powiem (nie pamietam dokladnie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jubbaday Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Musisz użyc modyfikacj "mesh select" albo "spline select" (nie pamiętem dokładnie co jest dołanczane do kolekcji lin) wybrać fragment liny, który ma być przyczepiony do drugiego ciała i nadać modyfikację "attach to rigid body" na to zaznaczenie, później skonfigurować odpowiednio "Attach to Rigid Body". Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 jubbaday ->nie mam nigdzie mdyfikatora attach to RB - mam max'a 7, a tu chyba nie ma takiego modyfikatora ,przynajmniej nie znalazłem. Ok, problem rozwiązany metodą prób i błędów: zaznaczam vertex, klikam na Attach to Rb, później w rolecie Coinstrains klikam Keyframe Vertices (jakkolwiek to działa), i wtedy dopiero zaznaczam kolejny vertex, attachtoRB itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now