Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem na koncu chociaz wlasciwie to wszystko jedno po prostu na nieoteksturowanym modelu lepiej widac szczegoly siatki bledy itd

chyba ze zalezy ci na tym zeby tekstura modyfikowala sie raem z obiektem tzn masz nalozone wspolzedne UVWmap i optem modyfikujesz obiekt (bend twist czy co tam chcesz) wtedy mozesz sbie narzucic teksture wczesniej ale i tak nie ma sensu robic gotowego materialu tylko wrzucic mape CHECKER zeby bylo ladnie widac odksztalcenia mapy na obiekcie

Napisano

jak robisz pozadny model to sie nie zabardzo da teksturke wczesniej dac.

 

jak zmienisz model to UVW Unwrap zazwyczaj przestaje dzialac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności