Jump to content

rebuzz

Members
  • Content Count

    373
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About rebuzz

  • Rank
    Member
  1. Wszysto jest opisane w tym linku ;] http://www.allegro.pl/show_item.php?item=25843233 Zapraszam do licytacjii i polecam ksiazke ;] pozdrawiam
  2. tak jak w tytule ... . wydawnicto Helion .. ksiazka jest w super stanie! Do ksiazki dołaczony jest takze Cd-Rom.... Jesli chcecie przeczytac dokladnie co jest zawarte w ksiazce zaprzaszam na http://helion.pl/ksiazki/max4bi.htm cena 40 zl ( w ostatecznosci sie mozna potargowac )... w sklepie heliona jest 5 zl drozej .. a na allegro cos ponad 40 zl ...wiec sie oplaca dla osob zainteresowanych . ;] jezeli ktos jest zaintersowany to wystawie wtedy ksiazke za ustalona wczesniej na gg cene i na opcje \"KUP TERAZ\" ( wole sprzedawac przez allegro bo tam jest pewnie ) nr. gg 4946907 - rebuzz ;] Pozdrawiam
  3. \"Martwica mózgu\" - hehe filmik wymiata :D pozniej na uwage zasluguje napewno \"K-PAX\" ... i efekty muzyczne.... :D no i niezle sie usmialem na 1 i 2 \"strasznego filmu\" a tak pozatym to horror ... klasyki ... piatek 13 ... Freddy .... hihi .. itp
  4. co to jest \"rupik\" i kiedy tak bylo ??
  5. orientuje sie ktos ile bedzie kosztowal Brazil w Polsce ?? Obojetnie jakie wskazowki prosze bo dosc wazna sprawa ! chodzi o brazila 1.0
  6. nie martwcie sie moj kumpel mial IQ 66... i sie bardzo tym chwalil .... dopiero jak kazdy mu powiedzial swoje wyniki to sie uspokoil :P
  7. fajna zabawa z tym IQ mialem 109 :D
  8. co tam fryzura....MAkijaz jest super :D:D
  9. mozecie dac wiecej zdjec bo to ciekawe jest :D
  10. czasami w gazecie cd-action jest dzial o scenie komputerowej..poczytaj sobie.
  11. no wiesz....kazdy lubi cos innego....Ja lubie kino..jak kazdy chyba :) ... Ale Wiekszosc osob jest negatywnie do teatru nastawiona......:( ... a szkoda bo czasem naprawde sie warto wybrac :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy