Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć mam pytanko czy tworząc modele nadajecie im odrazu tekstóry czy dopiero na końcu??

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 969
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem na koncu chociaz wlasciwie to wszystko jedno po prostu na nieoteksturowanym modelu lepiej widac szczegoly siatki bledy itd

chyba ze zalezy ci na tym zeby tekstura modyfikowala sie raem z obiektem tzn masz nalozone wspolzedne UVWmap i optem modyfikujesz obiekt (bend twist czy co tam chcesz) wtedy mozesz sbie narzucic teksture wczesniej ale i tak nie ma sensu robic gotowego materialu tylko wrzucic mape CHECKER zeby bylo ladnie widac odksztalcenia mapy na obiekcie

Napisano

w sumie to nie wiem raz tak a raz tak........to chyba nie robi wielkiej roznicy...............:]

Napisano

Ja proponuje teksturować wtedy kiedy oświetlasz. Robić to równocześnie.

Napisano

jak robisz pozadny model to sie nie zabardzo da teksturke wczesniej dac.

 

jak zmienisz model to UVW Unwrap zazwyczaj przestaje dzialac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.