Skocz do zawartości

poszarpana powierzchnia w maxie7


Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Kreska_
Napisano

nie wiem czemu tak sie dzieje ale jak mam obiekty wzajemnie przenikajace sie to z powierzchnia ich dziejes sie cos dziwnego (w viewportach). Na zalaczonym obrazku widac o co mi chodzi. Rzecz dzieje sie nawet po uruchomieniu maxa i szybkim stworzeniu paru obiektow, wiec problem "spaprania" czegos w scenie w w trakcie pracy raczej odpada. Radbylbym bardzo jakby mi ktos pomogl, strasznie mi to przeszkadza a kompletnie nie mam pomyslu co z tym zrobic.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

łooo jakie dziwne :P

od początku tak było czy się zepsuło ?

jaką masz karte graficzną i na jakie sterowniki w maxie ustawioną ??

Gość _Kreska_
Napisano

dzieje sie tak w roznych momentach, raz od razu a czasem po 2h. Te sferki stowrzylem zeby pokazac o co mi chodzi. Generalnie jak siatka jest gesta (czesciej tak sie dzieje przy obiektach z duza iloscia fejsow i zalezy od zblizenia) zaczyna wszystko sie sypac jak sie obraca obraz w wievp. Karta to Radek9800pro shaphire a w maxie mam opengl stery ati v2.0.5014

 

zmiana na direct3d nic nie pomaga. Powierzchnia wyglada tak samo

Gość _Kreska_
Napisano

nie no, stery z ati pod ktorymi smiga win to mam z marca (6.14.10.6525) tamte podaj max, sa specjale do maxa na stronie ati? bo nie moge znalesc

Gość _Kreska_
Napisano

zmienielem, chyba jest troche lepiej (ogolnie na direct3d jest kapke lepiej). Teraz rwie powierzchnie tylko jak sie kamerka dosyc dalek odjedzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności