Jump to content

poszarpana powierzchnia w maxie7


Guest _Kreska_
 Share

Recommended Posts

Guest _Kreska_

nie wiem czemu tak sie dzieje ale jak mam obiekty wzajemnie przenikajace sie to z powierzchnia ich dziejes sie cos dziwnego (w viewportach). Na zalaczonym obrazku widac o co mi chodzi. Rzecz dzieje sie nawet po uruchomieniu maxa i szybkim stworzeniu paru obiektow, wiec problem "spaprania" czegos w scenie w w trakcie pracy raczej odpada. Radbylbym bardzo jakby mi ktos pomogl, strasznie mi to przeszkadza a kompletnie nie mam pomyslu co z tym zrobic.

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

dzieje sie tak w roznych momentach, raz od razu a czasem po 2h. Te sferki stowrzylem zeby pokazac o co mi chodzi. Generalnie jak siatka jest gesta (czesciej tak sie dzieje przy obiektach z duza iloscia fejsow i zalezy od zblizenia) zaczyna wszystko sie sypac jak sie obraca obraz w wievp. Karta to Radek9800pro shaphire a w maxie mam opengl stery ati v2.0.5014

 

zmiana na direct3d nic nie pomaga. Powierzchnia wyglada tak samo

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

nie no, stery z ati pod ktorymi smiga win to mam z marca (6.14.10.6525) tamte podaj max, sa specjale do maxa na stronie ati? bo nie moge znalesc

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

zmienielem, chyba jest troche lepiej (ogolnie na direct3d jest kapke lepiej). Teraz rwie powierzchnie tylko jak sie kamerka dosyc dalek odjedzie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy