Guest _Kreska_ Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 nie wiem czemu tak sie dzieje ale jak mam obiekty wzajemnie przenikajace sie to z powierzchnia ich dziejes sie cos dziwnego (w viewportach). Na zalaczonym obrazku widac o co mi chodzi. Rzecz dzieje sie nawet po uruchomieniu maxa i szybkim stworzeniu paru obiektow, wiec problem "spaprania" czegos w scenie w w trakcie pracy raczej odpada. Radbylbym bardzo jakby mi ktos pomogl, strasznie mi to przeszkadza a kompletnie nie mam pomyslu co z tym zrobic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
javor Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 łooo jakie dziwne :P od początku tak było czy się zepsuło ? jaką masz karte graficzną i na jakie sterowniki w maxie ustawioną ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Kreska_ Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 dzieje sie tak w roznych momentach, raz od razu a czasem po 2h. Te sferki stowrzylem zeby pokazac o co mi chodzi. Generalnie jak siatka jest gesta (czesciej tak sie dzieje przy obiektach z duza iloscia fejsow i zalezy od zblizenia) zaczyna wszystko sie sypac jak sie obraca obraz w wievp. Karta to Radek9800pro shaphire a w maxie mam opengl stery ati v2.0.5014 zmiana na direct3d nic nie pomaga. Powierzchnia wyglada tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikham Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 te sterowniki chyba troche archaiczne są ? moze pora odwiedzić strone ati ;) i odkurzyć karte ze zbędnego syfu na wentylatorach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Kreska_ Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 nie no, stery z ati pod ktorymi smiga win to mam z marca (6.14.10.6525) tamte podaj max, sa specjale do maxa na stronie ati? bo nie moge znalesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 zmien sterownii na OMEGI ... jakos catalist`ów nie lubie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Kreska_ Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 zmienielem, chyba jest troche lepiej (ogolnie na direct3d jest kapke lepiej). Teraz rwie powierzchnie tylko jak sie kamerka dosyc dalek odjedzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now