Napisano 14 Lipiec 200519 l nie wiem czemu tak sie dzieje ale jak mam obiekty wzajemnie przenikajace sie to z powierzchnia ich dziejes sie cos dziwnego (w viewportach). Na zalaczonym obrazku widac o co mi chodzi. Rzecz dzieje sie nawet po uruchomieniu maxa i szybkim stworzeniu paru obiektow, wiec problem "spaprania" czegos w scenie w w trakcie pracy raczej odpada. Radbylbym bardzo jakby mi ktos pomogl, strasznie mi to przeszkadza a kompletnie nie mam pomyslu co z tym zrobic.
Napisano 14 Lipiec 200519 l łooo jakie dziwne :P od początku tak było czy się zepsuło ? jaką masz karte graficzną i na jakie sterowniki w maxie ustawioną ??
Napisano 14 Lipiec 200519 l dzieje sie tak w roznych momentach, raz od razu a czasem po 2h. Te sferki stowrzylem zeby pokazac o co mi chodzi. Generalnie jak siatka jest gesta (czesciej tak sie dzieje przy obiektach z duza iloscia fejsow i zalezy od zblizenia) zaczyna wszystko sie sypac jak sie obraca obraz w wievp. Karta to Radek9800pro shaphire a w maxie mam opengl stery ati v2.0.5014 zmiana na direct3d nic nie pomaga. Powierzchnia wyglada tak samo
Napisano 14 Lipiec 200519 l te sterowniki chyba troche archaiczne są ? moze pora odwiedzić strone ati ;) i odkurzyć karte ze zbędnego syfu na wentylatorach
Napisano 14 Lipiec 200519 l nie no, stery z ati pod ktorymi smiga win to mam z marca (6.14.10.6525) tamte podaj max, sa specjale do maxa na stronie ati? bo nie moge znalesc
Napisano 14 Lipiec 200519 l zmienielem, chyba jest troche lepiej (ogolnie na direct3d jest kapke lepiej). Teraz rwie powierzchnie tylko jak sie kamerka dosyc dalek odjedzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto