chveti Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 Witam , Mam jedno pytanie dotyczące fizyki animowania piłki. Chciałem z kolegą zrobić montaż piłki w cg z filmikiem. on by trikowal , podbijal etc. Ale jest jeden problem : JAK ZAANIMOWAĆ PIŁKĘ ZGODNIE Z FIZYKĄ? musi do pewnego momentu wznosic się w górę , od pewnego momentu spadać w dół i obracać się w odpowiednią stronę po każdym kopnięciu.Jest inna możliwość niż nieciekawe ręczne animowanie?Może reactor ale nie zabardzo mam pomysł jak się w nim do tego zabrać.
Kris_R Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 Przy tego typu komponowaniu pod obraz video najlepiej się sprawdzi animka kluczowana z ręki... serio... możesz miksować techniki, ale dobre ustawienie timingu odbić musisz skluczować... powodzenia
asblaze Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 Zgadzam sie z Kisem .... Żeby dobrze wyczuć "grawitacje" nakręćcie sobie podrzucanie piłki i jej zachowania w powietrzu.... Przecież fizyka jest prosta... prędkość końcowa = prędkość początkowa :) Tarcie pojawia sie tylko w momencie zderzenia z ciałem... a jak sie przyjrzysz mistrzom żąglerki... to piłka prawie wcale nie rotuje.... ;) Greetings
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się