Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ,

 

Mam jedno pytanie dotyczące fizyki animowania piłki.

Chciałem z kolegą zrobić montaż piłki w cg z filmikiem.

on by trikowal , podbijal etc.

Ale jest jeden problem : JAK ZAANIMOWAĆ PIŁKĘ ZGODNIE Z FIZYKĄ?

musi do pewnego momentu wznosic się w górę , od pewnego momentu spadać w dół i obracać się w odpowiednią stronę po każdym kopnięciu.Jest inna możliwość niż nieciekawe

ręczne animowanie?Może reactor ale nie zabardzo mam pomysł jak się w nim do tego zabrać.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przy tego typu komponowaniu pod obraz video najlepiej się sprawdzi animka kluczowana z ręki... serio... możesz miksować techniki, ale dobre ustawienie timingu odbić musisz skluczować...

powodzenia

Napisano

Zgadzam sie z Kisem ....

Żeby dobrze wyczuć "grawitacje" nakręćcie sobie podrzucanie piłki i jej zachowania w powietrzu....

 

Przecież fizyka jest prosta... prędkość końcowa = prędkość początkowa :)

Tarcie pojawia sie tylko w momencie zderzenia z ciałem...

a jak sie przyjrzysz mistrzom żąglerki... to piłka prawie wcale nie rotuje.... ;)

 

Greetings

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności