Napisano 15 Lipiec 200519 l Witam , Mam jedno pytanie dotyczące fizyki animowania piłki. Chciałem z kolegą zrobić montaż piłki w cg z filmikiem. on by trikowal , podbijal etc. Ale jest jeden problem : JAK ZAANIMOWAĆ PIŁKĘ ZGODNIE Z FIZYKĄ? musi do pewnego momentu wznosic się w górę , od pewnego momentu spadać w dół i obracać się w odpowiednią stronę po każdym kopnięciu.Jest inna możliwość niż nieciekawe ręczne animowanie?Może reactor ale nie zabardzo mam pomysł jak się w nim do tego zabrać.
Napisano 15 Lipiec 200519 l Przy tego typu komponowaniu pod obraz video najlepiej się sprawdzi animka kluczowana z ręki... serio... możesz miksować techniki, ale dobre ustawienie timingu odbić musisz skluczować... powodzenia
Napisano 16 Lipiec 200519 l Zgadzam sie z Kisem .... Żeby dobrze wyczuć "grawitacje" nakręćcie sobie podrzucanie piłki i jej zachowania w powietrzu.... Przecież fizyka jest prosta... prędkość końcowa = prędkość początkowa :) Tarcie pojawia sie tylko w momencie zderzenia z ciałem... a jak sie przyjrzysz mistrzom żąglerki... to piłka prawie wcale nie rotuje.... ;) Greetings
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto