Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ,

 

Mam jedno pytanie dotyczące fizyki animowania piłki.

Chciałem z kolegą zrobić montaż piłki w cg z filmikiem.

on by trikowal , podbijal etc.

Ale jest jeden problem : JAK ZAANIMOWAĆ PIŁKĘ ZGODNIE Z FIZYKĄ?

musi do pewnego momentu wznosic się w górę , od pewnego momentu spadać w dół i obracać się w odpowiednią stronę po każdym kopnięciu.Jest inna możliwość niż nieciekawe

ręczne animowanie?Może reactor ale nie zabardzo mam pomysł jak się w nim do tego zabrać.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 773
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przy tego typu komponowaniu pod obraz video najlepiej się sprawdzi animka kluczowana z ręki... serio... możesz miksować techniki, ale dobre ustawienie timingu odbić musisz skluczować...

powodzenia

Napisano

Zgadzam sie z Kisem ....

Żeby dobrze wyczuć "grawitacje" nakręćcie sobie podrzucanie piłki i jej zachowania w powietrzu....

 

Przecież fizyka jest prosta... prędkość końcowa = prędkość początkowa :)

Tarcie pojawia sie tylko w momencie zderzenia z ciałem...

a jak sie przyjrzysz mistrzom żąglerki... to piłka prawie wcale nie rotuje.... ;)

 

Greetings

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności