Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witanko,

 

Jakich materiałów używacie w scenach?

zauważyłem, że materiały finalrender liczą się szybciej, natomiast przy zastosowaniu materialu standardowego lepiej liczy GI i kaustyka - szczególnie, gdy modeluję np.: pomieszczenie wewnątrz a oświetlenie jest spoza pomieszczenia (przez okno). przy standardowym materiale padajace swiatlo na podloge oswietla sciany, sufit i jest git. Przy materialach FR efekt jest conajmniej lipny. czy jest jakis sposob, zeby polaczyc zalety obu materialow: szybszy rendering i dobre GI

 

pozdr.

Acid_Jazz

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak sie nie umie uzywac to efekt jest lipny... o ile dobrze zrozumialem to chodzi ci o to ze masz directa przez okno ktory slabo oswietla wnetrze z gi... to wsadz za okno swiatlo area, albo ustaw skylghta i pobaw sie send\recive gi w ustawieniach materialu fr

Napisano
  • Autor

dzięki za odpowiedź

 

już kumam - parametry o których pisałeś zmieniałem, ale nic to nie dawało

teraz już wiem, że kluczem jest materiał - fr-Advanced - i wszystko gra; działa spokojnie dla światła omni - wcześniej próbowałem dla FinalRender stage-0 (nie instalowałem starego FR'a)

 

pozdr.4all

A_J

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności