Napisano 19 Lipiec 200519 l Witanko, Jakich materiałów używacie w scenach? zauważyłem, że materiały finalrender liczą się szybciej, natomiast przy zastosowaniu materialu standardowego lepiej liczy GI i kaustyka - szczególnie, gdy modeluję np.: pomieszczenie wewnątrz a oświetlenie jest spoza pomieszczenia (przez okno). przy standardowym materiale padajace swiatlo na podloge oswietla sciany, sufit i jest git. Przy materialach FR efekt jest conajmniej lipny. czy jest jakis sposob, zeby polaczyc zalety obu materialow: szybszy rendering i dobre GI pozdr. Acid_Jazz
Napisano 19 Lipiec 200519 l jak sie nie umie uzywac to efekt jest lipny... o ile dobrze zrozumialem to chodzi ci o to ze masz directa przez okno ktory slabo oswietla wnetrze z gi... to wsadz za okno swiatlo area, albo ustaw skylghta i pobaw sie send\recive gi w ustawieniach materialu fr
Napisano 20 Lipiec 200519 l Autor dzięki za odpowiedź już kumam - parametry o których pisałeś zmieniałem, ale nic to nie dawało teraz już wiem, że kluczem jest materiał - fr-Advanced - i wszystko gra; działa spokojnie dla światła omni - wcześniej próbowałem dla FinalRender stage-0 (nie instalowałem starego FR'a) pozdr.4all A_J
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto