Jump to content

Final Render stage1 - materiały


Acid_Jazz
 Share

Recommended Posts

Witanko,

 

Jakich materiałów używacie w scenach?

zauważyłem, że materiały finalrender liczą się szybciej, natomiast przy zastosowaniu materialu standardowego lepiej liczy GI i kaustyka - szczególnie, gdy modeluję np.: pomieszczenie wewnątrz a oświetlenie jest spoza pomieszczenia (przez okno). przy standardowym materiale padajace swiatlo na podloge oswietla sciany, sufit i jest git. Przy materialach FR efekt jest conajmniej lipny. czy jest jakis sposob, zeby polaczyc zalety obu materialow: szybszy rendering i dobre GI

 

pozdr.

Acid_Jazz

Link to comment
Share on other sites

jak sie nie umie uzywac to efekt jest lipny... o ile dobrze zrozumialem to chodzi ci o to ze masz directa przez okno ktory slabo oswietla wnetrze z gi... to wsadz za okno swiatlo area, albo ustaw skylghta i pobaw sie send\recive gi w ustawieniach materialu fr

Link to comment
Share on other sites

dzięki za odpowiedź

 

już kumam - parametry o których pisałeś zmieniałem, ale nic to nie dawało

teraz już wiem, że kluczem jest materiał - fr-Advanced - i wszystko gra; działa spokojnie dla światła omni - wcześniej próbowałem dla FinalRender stage-0 (nie instalowałem starego FR'a)

 

pozdr.4all

A_J

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy