gutekmtb Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 witam , Mam problemy z direct light - jak widac na zalaczonym obrazku rozswietla bardzo mocno material na murku na srodku oraz scianie. Ustawialem natezenie swiatla ale to nie daje rezultatów - mat. zawsze jest bardzo jasny. Próbowalem tez bawic sie materialem - jest on vrayowy, przyciemnialem go i rozjasnialem, ale to tez nic nie dalo. Swiatla w oknach to vraylight oraz jedno direct light na zewnatrz. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 hmm po lewej jest calkiem mułowato ... czy w oknach po lewej są jakies szyby ? i czy jest jakas szyba w tym otworze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekmtb Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2005 no wlasnie wogole to jest mułowate... nie wiem jak ustawic parametry aby to fajnie naturalnie wygladalo, swiatla mam cakowicie biale , bez kolorów, a calosc jest wg mnie w jakis dziwnych kolorach, po lewej jest okno - duze - z jednym vraylight na srodku, drugi wraylight jest ponad oknem dachowym, no i ten nieszczesny materail na murku - rozswietlony na maxa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 a jaki masz exposure ustawiony ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekmtb Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2005 mozesz mnie naprowadzić gdzie jest exposure? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 w zakladce color mapping ustawieniach rendera ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekmtb Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2005 jesli chodzi o exponential dark mltp 1,0 black 1,8 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 nie black tylko bright ... bright multiplier jeszcze bardziej rozjasnia miejsca o malej intensywnosci swiatla ... i w ten sposob przepaliles tego directa ... z reguly tego sie uzywa do rozjasniania pomieszczen i manewruje sie tylko dark multiplier a bright zostawia ... zostaw bright multiplier na 1,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 20 Lipiec 2005 Share Napisano 20 Lipiec 2005 nie chodziło mi o te wartości :P chodziło mi o to czy masz ustawione: 1 - linear color mapping 2 - exponential color mapping ... czy 3 - HSV exponential color mapping ???????????????? mi twój render wygląda na 2 a powinieneś spróbować 3 HSV .... (ale moge się mylić:P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 21 Lipiec 2005 Share Napisano 21 Lipiec 2005 javor - HSV to tak jak bys uprał w pralce czerwone skarpetki z białą koszulką ... praktycznei HSV nadaje sie do symulacji interior nocnej ... gdzie wiekszosc jest bezowe ... exponetial zapobiega przepalaniu kolorow ale tak jak kolega wyzej pokazal mozna je przepalic ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się