Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam ,

 

Mam problemy z direct light - jak widac na zalaczonym obrazku rozswietla bardzo mocno material na murku na srodku oraz scianie. Ustawialem natezenie swiatla ale to nie daje rezultatów - mat. zawsze jest bardzo jasny. Próbowalem tez bawic sie materialem - jest on vrayowy, przyciemnialem go i rozjasnialem, ale to tez nic nie dalo.

Swiatla w oknach to vraylight oraz jedno direct light na zewnatrz.

 

Dzieki

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 945
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm

 

po lewej jest calkiem mułowato ...

 

czy w oknach po lewej są jakies szyby ? i czy jest jakas szyba w tym otworze ?

Napisano
  • Autor

no wlasnie wogole to jest mułowate...

nie wiem jak ustawic parametry aby to fajnie naturalnie wygladalo, swiatla mam cakowicie biale , bez kolorów, a calosc jest wg mnie w jakis dziwnych kolorach, po lewej jest okno - duze - z jednym vraylight na srodku, drugi wraylight jest ponad oknem dachowym, no i ten nieszczesny materail na murku - rozswietlony na maxa ...

Napisano

nie black tylko bright ...

 

bright multiplier jeszcze bardziej rozjasnia miejsca o malej intensywnosci swiatla ...

 

i w ten sposob przepaliles tego directa ...

 

z reguly tego sie uzywa do rozjasniania pomieszczen i manewruje sie tylko dark multiplier a bright zostawia ...

 

zostaw bright multiplier na 1,0

Napisano

nie chodziło mi o te wartości :P

chodziło mi o to czy masz ustawione:

1 - linear color mapping

2 - exponential color mapping ... czy

3 - HSV exponential color mapping

????????????????

mi twój render wygląda na 2 a powinieneś spróbować 3 HSV .... (ale moge się mylić:P )

Napisano

javor - HSV to tak jak bys uprał w pralce czerwone skarpetki z białą koszulką ... praktycznei HSV nadaje sie do symulacji interior nocnej ... gdzie wiekszosc jest bezowe ... exponetial zapobiega przepalaniu kolorow ale tak jak kolega wyzej pokazal mozna je przepalic ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.