Skocz do zawartości

Objekt 3D :bioro


ldv_kzn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, hm ok na poczatek slowa wyjasnienia bo Wam sie naleza...

prace objektownieoceniam jaka cienzka- ale to dlatego ze zaczynam..a wiec jezeli prace autor sam uwaza za cienka czemu wyladowala tutaj?

Otuz nie chce ciagle powielac tych samych bledow bo swoja droga lepiej wytna bledy w pracy oosby znjace sie na tym niz osoba ktora zaczyna prawda?

no ok ogolnie uznajde "prace" za skonczona [ nie dalem ja w pracach 3d bo to zenada by bylo imo]

 

aha prosze o budujaca krytyke0-zbluzgac kazdy glupi umie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

-złe proporcje (jak bym wpadł w taką fuge w podłodze to już bym z niej chyba nie wyszedł :P ) kwadratowe monitory ????

-słabo dobrane textury i kolory

-mało detali (okno to dziura bez futryn, brak klawiatur, mysz, komputerów i innych głupot urozmaicających scene)

-słaby render (brak global illumination - jeżeli to scanline to używaj light tracera albo przerzuć się na v-ray, brazil czy mental ray)

-mało szczegółowe modele

 

to tyle konstruktywnej (chyba) krytyki odemnie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wszystkim za krytyke objektywna a w szegolnosci javorowi za to ze pukusil sie o dokladny opis....

co do deali to wiem ze nie ma klawiatur itp ale te okna miale byc takie puste ale mneijsza o to co do futryny na dole okna to nie ejst taka duza az [1/2 nogi krzesla] ale dziekieki :)

 

oczyeisci kazda krytyka jak anrazie konstruktywna poczynajac tej o ortografi;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja napisze tak - nie jestem w tym dobry ale powiem ci jak ja zaczynałem:

 

1) popraw temat ;)

2) popracuj nad modelami - spójrz choćby na stoły za bardzo kwadratowe - nie żałuj poly :]

3) na początek proponuje nie pracować używając textur - na stół możesz dać równie dobrze jakiś shader czarny czy coś bo narazie musisz zkumać o co biega..

4) nie używaj takich ciemnych kolorów - np jak dajesz shader na monitor to pamietaj ze sam rendering go jeszcze przyciemni także nieprzesadzaj :]

5) jak już sie bawisz w texturowanie (co odradam na poczatkach zabawy z interiorem) to unikaj standardowych textur z 3dsmax

6) najlepiej jakbyś pracował najpierw nad jednym modelem, dowalił go na maxa, potem robisz następne a potem dopiero zapodajesz do sceny

7) trzymaj proporcje bo potem to źle wygląda - monitory w porównaniu do krzeseł wygladają na 13 ? ps za grube i za bardzo wklęsły ekran do środka,

 

Jeśli idzie o oświetlenie:

 

8) ściagnij sobie jakiś konkretny render np vray'a i przerób jakiś tutek te 2 sa naprawde bardzo fajne

 

http://67.15.36.49/team/Tutorials/linda_vray/vray_01.asp

 

http://www.evermotion.org/stats.php?url=http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=86&unfold=exclusive

 

a ten dość ciekawy

http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=54&unfold=exclusive

 

ponadto możesz przeszukać evermotion i tam gdzies jest gotowa scena jeśli idzie o oświetlenie 'class lighting' czy jakoś tak to idzie - możesz sobie poćwiczyć oświatlanie - ponadto mamy na forum fajowy wątek o oświatlaniu rozpoczęty przez Marcina -

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&page=1

 

Wiele ciekawych rzeczy można sie dowiedzieć :]

prawda jest taka że musisz chcieć :] aha i jeszcze do modelingu - jesli te fugi to modelowane to odpusc sobie tą metodą ich robienie - nie wiem czy jest sens ;) druga sprawa jak przegladasz forum czy to polskie czy zagraniczne i widzisz jakies fajne pracki albo cosik co ci sie w nich podoba to staraj sie wyciagnac od autora jakies info - nawet nie wiesz jak to pomaga ;) aha i nie proś kogoś o wyręczanie - jak juz prosisz o pomoc np przy oświetlaniu to staraj sie zrozumieć dlaczego takie ustawienia a nie inne a nie szukać jakiegos gotowca ;) ja tak sie od pewnego kolesia tu na forum bardzo dużo nauczyłem jesli idzie o interior :] (porównując do tego co umiełem na początku ;)) patrzyłem tu na max3d ale nie widze jakiś specjalnych tutków o interiorku. Dobra czyli będzie to tak w skrócie

1) pracuj kolejno nad modelami tak aby były w miare jak najlepsze

2) robisz scenke i szykujesz oświetlenie

3) wstawiasz elementy i dokonujesz poprawek

4) shadery - czy to własne czy gotowce (polecam robienie własnych jak już chcesz sie bawic w 3d ;)))

 

no i uzbroić sie w cierpliwość bo to naprawde pare dobrych godzin żeby już coś przypominała scenka ;) pozdro i powodzenia.

ps. jak doczytałes do końca to gratuluje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności