Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na wstępie witam wszystkich, jestem nowy, maxem zajmuje się od jakichś 2-3 tygodni ( tak samo jak fotoshopem - ale na niego nie poświęcam zbyt wiele czasu, wole maxa)

 

Moja pierwsza praca na forum :D Sam model jest imo ładny (jedyny bug jaki widze to guziczek od powera- widac na zbliżeniu).

 

Render scaline ( dopiero wysłałem zgłoszenie na konto po v-raya), prosiłbym o nieczepianie sie bardzo o światło, a przedewszystkim o tekstury. Spędziłem nad nimi jakieś 1,5h w Photoshopie aby dopasowac do wielkości modelu zeskanowaną mapę pilota ( wiem że to dużo ale w phocie tez jestem początkujący.

 

Zrzutki:

19wc.jpg

21zj.jpg

36sp.jpg

42cd.jpg

1a6hn.jpg

2a4yq.jpg

3a6ah.jpg

 

Sorry za takie duże rendery ale zorientowalem sie dopiero po shostowaniu ze sa za duze :/

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak juz pokazujesz detale to postaraj sie chociaz o ms / ts bo widac kanty. Modelowanie przejdzie, jezeli nie pokazujesz detali. Teksturki ladne, ale w zbyt malej rodzialce. Z daleka wyglada to dobrze. Gratulacje ukonczonej pracy.

 

upd.

Ten okragly przycisk tez moglbys poprawic, bo chyba nie wymaga to az tyle pracy ?

Napisano
maxem zajmuje się od jakichś 2-3 tygodni ( tak samo jak fotoshopem - ale na niego nie poświęcam zbyt wiele czasu, wole maxa)

 

co widac po kiepskich texturach :/

 

model w sumie ok - mało rażących błędów (poza wspomnianym powerem i kanciastymi guzikami).

materiały i tekstury nie są OK.

moja rada:postaraj się o tworzenie takich tekstur a nie robienia zdjęcia i nakładanie go na obiekt. tekstura jest niewyraźna, matowa i sprawia wrażenie jak jakiś obiekt do gry

 

Edit:

chveti - a masz cos jeszcze? :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności