Segal Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Na wstępie witam wszystkich, jestem nowy, maxem zajmuje się od jakichś 2-3 tygodni ( tak samo jak fotoshopem - ale na niego nie poświęcam zbyt wiele czasu, wole maxa) Moja pierwsza praca na forum :D Sam model jest imo ładny (jedyny bug jaki widze to guziczek od powera- widac na zbliżeniu). Render scaline ( dopiero wysłałem zgłoszenie na konto po v-raya), prosiłbym o nieczepianie sie bardzo o światło, a przedewszystkim o tekstury. Spędziłem nad nimi jakieś 1,5h w Photoshopie aby dopasowac do wielkości modelu zeskanowaną mapę pilota ( wiem że to dużo ale w phocie tez jestem początkujący. Zrzutki: Sorry za takie duże rendery ale zorientowalem sie dopiero po shostowaniu ze sa za duze :/
Baton Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Jak juz pokazujesz detale to postaraj sie chociaz o ms / ts bo widac kanty. Modelowanie przejdzie, jezeli nie pokazujesz detali. Teksturki ladne, ale w zbyt malej rodzialce. Z daleka wyglada to dobrze. Gratulacje ukonczonej pracy. upd. Ten okragly przycisk tez moglbys poprawic, bo chyba nie wymaga to az tyle pracy ?
tweety Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 maxem zajmuje się od jakichś 2-3 tygodni ( tak samo jak fotoshopem - ale na niego nie poświęcam zbyt wiele czasu, wole maxa) co widac po kiepskich texturach :/ model w sumie ok - mało rażących błędów (poza wspomnianym powerem i kanciastymi guzikami). materiały i tekstury nie są OK. moja rada:postaraj się o tworzenie takich tekstur a nie robienia zdjęcia i nakładanie go na obiekt. tekstura jest niewyraźna, matowa i sprawia wrażenie jak jakiś obiekt do gry Edit: chveti - a masz cos jeszcze? :D
Baton Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 chveti twoj artykul doslownie wyczerpal temat ;p
Segal Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Kiedyś pewnie zrobie ale narazie musze uzupelnic luki w moim modelowaniu ( a juz napewno w teksturach :D)
wizz Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 W texturach no może ale w tej pracce to za wiele sie nad texturami nie trza było namęczyć
JohnZi Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 ta teksturke to robiles ze zdjecia czy jak? no w sumie to nic rewelacyjnego, da sie to jeszcze dopiescic:)
Segal Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Włożyłem pilota do skanera i już - jest tekstura :D Później ja odpowiednio porozciągałem w Photoshopie.
tweety Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Włożyłem pilota do skanera i już - jest tekstura :D Później ja odpowiednio porozciągałem w Photoshopie. co niestety widac ;]
Rekomendowane odpowiedzi