SoAd Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Nie siedze długo w 3d maxie, ale postanowiłem zrobic jakąś postać. oto ona. Nie mam neta, więc nie mogę robic częstych update'ow. Wszelkie komentarze (nawet nieprzychylne) mile widziane.
xeav Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 jak na "nie długie siedzenie w maxie" to jest całkiem poprawnie. to co mi nie pasuje to tekstury, ale może tracą na jakości przez te rendery siateczka mile widziana :)
SoAd Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 jak na "nie długie siedzenie w maxie" to jest całkiem poprawnie. to co mi nie pasuje to tekstury, ale może tracą na jakości przez te rendery siateczka mile widziana :) Tekstury są właśnie moją bolączką. nie wiem jak zrobić mu ochydną skórę
Segal Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Daj jako główny materiał 'standart' jako difuse tą swoją teksture, a w mapach włącz BUMP na 20-30% ( zalezy jak ci sie bedzie podobac bardziej) i jaki bump-mape daj Cellular. W ustawieniach tej mapy daj fajeczkę na 'Fractal' i JUŻ!! Materiał powinien wyjść "obleśny". Jeśli umiesz dobrze ustawic swiatła to jako główny materiał daj Raytrace, wtedy bedzie wyglądał jakby byl mokry.
SoAd Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 zrobilem cos podobnego tyle ze dalem noisa zamiast cellulara
hkropinski Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 dobry pomysł dał Segal, aby potwór był mokry ( raczej oślizgły ), pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się