Napisano 24 Lipiec 200519 l Nie siedze długo w 3d maxie, ale postanowiłem zrobic jakąś postać. oto ona. Nie mam neta, więc nie mogę robic częstych update'ow. Wszelkie komentarze (nawet nieprzychylne) mile widziane.
Napisano 24 Lipiec 200519 l jak na "nie długie siedzenie w maxie" to jest całkiem poprawnie. to co mi nie pasuje to tekstury, ale może tracą na jakości przez te rendery siateczka mile widziana :)
Napisano 24 Lipiec 200519 l Autor jak na "nie długie siedzenie w maxie" to jest całkiem poprawnie. to co mi nie pasuje to tekstury, ale może tracą na jakości przez te rendery siateczka mile widziana :) Tekstury są właśnie moją bolączką. nie wiem jak zrobić mu ochydną skórę
Napisano 24 Lipiec 200519 l Daj jako główny materiał 'standart' jako difuse tą swoją teksture, a w mapach włącz BUMP na 20-30% ( zalezy jak ci sie bedzie podobac bardziej) i jaki bump-mape daj Cellular. W ustawieniach tej mapy daj fajeczkę na 'Fractal' i JUŻ!! Materiał powinien wyjść "obleśny". Jeśli umiesz dobrze ustawic swiatła to jako główny materiał daj Raytrace, wtedy bedzie wyglądał jakby byl mokry.
Napisano 24 Lipiec 200519 l dobry pomysł dał Segal, aby potwór był mokry ( raczej oślizgły ), pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto