Mergan Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Otworzyłem plik .3ds w deep paincie 3d i kiedy chce wyeksportować do photoshopa wyskakuje mi taki błąd "Current material has no bitmap chanel. Please assign Channels first then try again" Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartonfink Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 No to przeciez wszystko wyjasnia :) -> musisz cos miec na kanale difuze :) - zaraz po imporcie niema nic na zadnym slocie :) musisz to nadrobic . F1 Difuze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mergan Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby w deep paincie mieć taką rozciągniętą siatke jakiegoś obiektu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 trzeba tak poproistu zmapowac obiekt ... sam tego nei zorbi ;] zapoznaj sie lepiej z modyfikatorem UVW unwarp jezeli pracujesz w maxie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mergan Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 nio ja wiem że Unwarp UVW tak rozciąga siatke, ale jak mam zapisać to do pliku .3ds jest opcja że moge zapisać do pliku .uvw, ale deep tego nie odczytuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartonfink Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Man a lot of working :) zacznij od F1 w maxe :) + tutki na sieci - spokojnie tego nie przeskoczysz pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now